Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Teamviewer] geen verbinding als pc gelockt is

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik heb teamviewer op mijn pc op mijn werk geinstalleerd.
Het doel hiervan is dat ik als ik thuis ben kan connecten naar deze pc.

Alles werkt, hij krijgt verbinding maar op me werk is me pc gelockt.
Als ik nu thuis een verbinding leg dan geeft hij dit ook aan en dus kan ik geen verbinding maken.

Ik heb al wat aan diverse instellingen gezeten op me werk en google gebruikt maar schijnbaar is dit een vraag die weinig voorkomt.

Nu heb ik een vraag aan jullie, weten jullie of dit mogelijk is en zoja hoe kan ik dit dan doen?
Alvast bedankt

Jeroen

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Van: http://varunkashyap.wordp...mote-desktop-teamviewer3/

If you choose install TeamViewer and than “start TeamViewer automatically with Windows”, TeamViewer will run as a system service. By that you can connect to a PC which is locked and login to your user account.

:)

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Verwijderd

Topicstarter
Die had ik idd ook even gelezen.
heb gisteren dit ook gedaan en de pc herstart en toen we gegaan.

Toen ik thuis was kreeg ik helemaal geen verbinding.
Misschien moet ik hem dus gewoon locken want ik denk dat als hij net herstart is dat deze service nog niet gestart is ofzo.

I.i.g bedankt voor de info. Ik ga nog even het 1 en ander proberen.

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Een service wordt gestart nog voordat de user ingelogt wordt, dus kan me eigenlijk niet voorstellen dat het om die reden niet werkt. Waarom maak je geen gebruik van logmein?

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

domi235 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 09:25:
Een service wordt gestart nog voordat de user ingelogt wordt, dus kan me eigenlijk niet voorstellen dat het om die reden niet werkt. Waarom maak je geen gebruik van logmein?
Ik kan me voorstellen dat wanneer user A TeamViewer installeert, user B niet wil dat de computer kan worden overgenomen als hij aan het werk is, en dat ze dat afgeschermd hebben. Zou je trouwens niet eens kijken naar Remote Desktop? Veel sneller dan TeamViewer of LogMeIn, en het heeft er geen problemen mee dat je pc gelockt is.

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/