[VISTA]Stopt bij het verifying van dmi pool data

Pagina: 1
Acties:

• hellrazor
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-02 15:03
goede nacht

Ik heb hier een probleem met mijn pc met een ''verse'' vista van 2 dagen oud , nadat ik wat codec packs heb geinstalleerd en verwijdert wou ik mijn pc opnieuw opstarten maar , ik kreeg bij het verifying van dmi pool data de melding BOOT FROM CD: :?
dus ik heb ik de bios een beetje de bootsequens gespeeld maar daar kwam niks uit dus uiteindelijk krijg ik alleen de melding verifying dmi pool data .
Na wat te hebben gegoogled kwam ik bij deze site http://www.vistax64.com/tutorials/91467-startup-repair.html
maar dat heb ik dus uitgevoert maar dan zegt mijn wizard dat er geen probleem is gevonden.

Bij de systeemherstel optie krijg ik de foutmelding ''Kangeen bestand maken dat al bestaat. (0x800700B7)

Opnieuw vista installeren is een optie als het echt niet anders kan , maar ik vind het vreemd wat het is een verse vista van 2 dagen oud en het werkte prima geen foutmeldingen of vastlopers

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21-05 12:22
Goedensmorgens,

Al de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door gekeken?
Hangen op Verifying DMI Pool Data, zelfs na een BIOS reset en/of een verse BIOS flash: ontkoppel alle IDE apparaten, zet de 'drive type' in de BIOS op 'None' of 'Not Installed', schakel de CPU Internal en External cache uit in de BIOS, herstart je systeem en sluit je systeem af wanneer het geheugen en de IDE apparaten zijn gecheckt. Sluit hierna de IDE apparaten weer aan en start de PC opnieuw op, waarna je de BIOS settings herstelt.
Probeer dat maar, en dan horen we het weer ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Fanatix op 21-11-2008 08:20 ]

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

• hellrazor
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-02 15:03
Na de melding verifying van pool dmi data staat er
DISK BOOT FAILIURE,INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21-05 12:22
Heb je gedaan wat ik linkte?
Komt er op neer dat hij je hardeschijf niet ziet.
Heb je e.v.t. een andere hardeschijf ter beschikking om te testen of controleer de kabels even.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

hellrazor schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 18:01:
Na de melding verifying van pool dmi data staat er
DISK BOOT FAILIURE,INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER
Hardware problemen horen niet hier maar in dit geval in Processors, Moederborden & Geheugen thuis :)
Ik zet je topic daar dan ook naartoe.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device