[Hi abonnement] Voortijdig beeindigen zonder te betalen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250518

Topicstarter
Ik heb al 40 maanden lang een Hi abonnement (eerst een 2-jarig, en deze verlengt met nog eens 2 jaar) dus ik moet nog 8 maanden voordat ik hier van af ben. Alleen de situatie is zo dat ik graag een iPhone wil halen en deze dingen zijn bijna te duur om ze zonder abonnement te kopen.

Daarom wil ik graag weten of iemand misschien weet of er de laatste 16 maanden iets is veranderd bij Hi waardoor m'n contract niet meer klopt en ik deze dus voortijdig kan beeindigen.

Of andere tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

Lees hun AV eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Anoniem: 250518 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 01:16:
Daarom wil ik graag weten of iemand misschien weet of er de laatste 16 maanden iets is veranderd bij Hi waardoor m'n contract niet meer klopt en ik deze dus voortijdig kan beeindigen.
Iets van 15 maanden terug gaat je echt niet helpen. Je kan de zoekfunctie gaan gebruiken, maar ik geef je weinig kans.
Of andere tips?
Geduld hebben, op tijd je contract bij Hi opzeggen, en niet zulke lange contracten afsluiten als je gevoelig bent voor hypes met nieuwe telefoons.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:23

job

Er zijn mensen die hun abonnement af hebben kunnen kopen, maar dat ging hen dan gewoon resterende maanden x maandelijkse bedrag kosten. En ik weet ook niet eens of dat wel bij KPN kan. Dus daar schiet je niets mee op.

Oftewel, rustig afwachten (en uiteraard op tijd je abo opzeggen). Over 8 maand bestaat de iphone ook nog en zal dan zelfs een stuk goedkoper zijn. Of je koopt dan een nog coolere telefoon.

[ Voor 10% gewijzigd door job op 21-11-2008 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
*weg*

Dit is aanzetten tot fraude, dat zien we hier liever niet.

[ Voor 84% gewijzigd door pven op 21-11-2008 08:04 ]

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250518

Topicstarter
Dan had ik nog iets anders in gedachten, namelijk om dit abonnement aan iemand anders te geven.
Maar kan ik het huidige nummer van het abonnement veranderen zodat ik deze mee kan nemen naar T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Anoniem: 250518 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 11:42:
Dan had ik nog iets anders in gedachten, namelijk om dit abonnement aan iemand anders te geven.
Maar kan ik het huidige nummer van het abonnement veranderen zodat ik deze mee kan nemen naar T-Mobile?
Waarschijnlijk niet, maar je kunt beter eerst met de klantenservice van Hi bellen. Die moeten dat je precies uit kunnen leggen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Anoniem: 250518 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 11:42:
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:38
Dat is het nadeel van 2 jarige abo's. Maar als 8x je abbonementsgeld (evt eerst naar beneden schroeven) wil uitgeven om een abo met iphone te kunnen kopen, moet je dat doen. Alleen zit je dan weer met een 2jarig abo, dat weet je wel neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-07 11:36
418O2 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 11:47:
Dat is het nadeel van 2 jarige abo's. Maar als 8x je abbonementsgeld (evt eerst naar beneden schroeven) wil uitgeven om een abo met iphone te kunnen kopen, moet je dat doen. Alleen zit je dan weer met een 2jarig abo, dat weet je wel neem ik aan.
"Naar beneden schroeven" kan niet bij Hi, tenzij TS gedurende zijn huidige contractperiode al eens gemigreerd is naar een hoger abonnement.

Afkopen is inderdaad abonnementsgeld x aantal maanden + administratiekosten.
Pagina: 1