Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bug/FP] Volgende/Vorige links niet altijd netjes afgebroken

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:04

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Topicstarter
Ik gebruik Google Chrome als browser, in IE7 komt dit probleem niet voor en FF3 weigert momenteel verbinding te maken met het internet :?

Zie onderstaand plaatje voor voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HXwJ2ykQY4Hu9MD28xIK2ZyU/full.png
Deze links komen uit nieuws: S3 introduceert Chrome 530 GT-videokaart. Zoals je ziet, is de 'vorige' link naar het Apple bericht, niet goed afgebroken, geen '...' zoals je in IE (en ook FF?) wel ziet en wat mij ook de bedoeling lijkt. Ik weet niet hoe de '...' wordt toegevoegd (javascript, css, combinatie?), maar het lijkt erop dat de laatste 'e' van 'biede' net een pixeltje of 1, 2 wordt afgesneden, waarschijnlijk door de box waar de 'Nieuws I/O', 'Shortcuts' enz staan, als je goed kijkt naar het plaatje zie je het ook.

Dus wat er ook verantwoordelijk is voor het plaatsen van '...', het lijkt niet te werken onder Google Chrome, er draaien geen gekke dingen mee in de achtergrond, zoals proxies, Chrome is up to date (versie 0.3.154.9, dus nog steeds Beta, ook Chrome kan dus fout zijn), het maakt niet uit of ik ben ingelogd of uitgelogd en de cache is ook leeg.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Het kan ook gewoon liggen aan het gebruikte lettertype of de rendering ervan. Ik weet dat FF onder ubuntu bijvoorbeeld een net iets breder lettertype gebruikt dan normaal, en dan krijg ik onderstaand resultaat, met maar twee puntjes, in plaats van drie:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MlcYmoIPAuUM0OQljtFczDzB/full.png

Dus voor de devvers, waarschijnlijk lost het iets eerder afbreken van de regel het probleem dus op.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Het afbreken wordt in eerste instantie gedaan met CSS's text-overflow. Er zitten wat javascript work-arounds in voor o.a. Firefox omdat die native nog geen text-overflow ondersteund en voor overflow in tabellen waar bijna alle browsers moeite mee hebben (behalve Opera).

Dit betreft ook weer een tabel, dus zal de JS workaround specifiek voor deze tabel waarschijnlijk niet goed functioneren... :/ Browsers blijven kutprodukten :P

Intentionally left blank

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
En een eigen browser ontwikkelen zit er niet in? :p Of de site opbouwen in Flash

* Glaanie rent weg.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Glaanieboy schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 12:12:
[...]

En een eigen browser ontwikkelen zit er niet in?
Nou ja, in feite zijn we text-overflow nu met javascript aan het implementeren op een manier zoals het zou moeten zijn 8)7

Intentionally left blank

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
crisp schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 12:14:
[...]

Nou ja, in feite zijn we text-overflow nu met javascript aan het implementeren op een manier zoals het zou moeten zijn 8)7
Dus over een jaar kunnen we jouw Javascript compileren en hebben we een eigen crisp(tm)-style browser \o/ :p

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Fixed in SVN iig :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.