Time machine met externe HD

Pagina: 1
Acties:
  • 216 views

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:19
Ik heb nun bijna een week de late 2008 MBP in huis. Ik heb hier voor een SSD gekocht, die ik morgen in huis krijg. Nu weet ik dat je time machine programma, bestanden, instellingen etc. kan opslaan en later weer terugzetten. Kan ik hiervoor ook een externe USB harde schijf gebruiken of moet het echt een aparte partitie zijn? En moet ik na het inbouwen van de SSD Leopard opnieuw installeren (en dan de back-up terugzetten) of kan dat ook al inclusief Leopard. Hopelijk dat iemand mij hier meer over kan vertellen :).

• nipro
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-01 16:38

Hoempapaaa Holladiejeej.

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:56
Ja.

Backup maken naar externe USB schijf, dan SSD inbouwen, opstarten van Leopard installatie-DVD, aangeven dat je bij het installeren ook meteen data wilt terugzetten van een Time Machine backup. Dat zit dus ingebouwd in de Leopard installer.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-02 09:08
Dit is een vraag die je zelf makkelijk kunt oplossen door te kijken op de Apple site, te zoeken met de GoT search of Google. We verwachten wat inzet op GoT. Als er na het zoeken nog onduidelijkheden zijn, dan mag je die natuurlijk vragen, maar dit zijn echt vragen die met minimale moeite te beantwoorden zijn :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Dit topic is gesloten.