Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• super_newbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-08 22:16
Goede avond allemaal.

Ik heb eigenlijk geen idee waar ik dit topic moet plaatsen, dus sorry als het verkeerd is.

3 maanden geleden werd ik gebeld door T for Telecom dat mijn GSM abbo bijna afliep en deden ze mij een aanbod voor een nieuw contract.
Ik had een vodafone contract en wilde een HTC Diamond, Het bleek het voordeligst te zijn om een Hi abbo te nemen. Zo gezegt zo gedaan.

Vorige week zijn mijn oude abbo aflopen, echter kon ik er nog steeds nog mee bellen. Na contact op genomen te hebben met T for Telecom blijkt nu dat mijn oude abbo nog helemaal niet afgelopen was, maar nog een jaar door loopt 8)7 8)7 8)7 En heb nu dus 2 abbo's :'(

Het is natuurlijk stom van mijzelf dat ik het niet gecontroleerd heb :/ Maar ik heb meerdere abbo's lopen en ging ervan uit dat ze het bij T for Telecom ook zouden controleren.

Heeft iemand suggesties om hier iets aan te kunnen doen? Bij T for T word ik niks wijzer, die zeggen simpel dat het mijn volledige verantwoording is. (mijn handtekening staat immers onder het contract)

alle suggesties zijn welkom... _/-\o_

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:52

Mad_Demon

de dokter

Kreeg je een nieuw abonnement met nummerbehoud aangeboden (als een soort van verlenging)? Of heb je bewust een nieuw nummer uitgekozen?

Je zou een klachtenbrief kunnen schrijven naar TT maar ik ben toch echt bang dat je op de blaren moet zitten...

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-11 10:58
Vodafone > Hi was met nummerbehoud? Heb je dan geen bericht gekregen van Vodafone dat nummerbehoud niet mogelijk was ivm lopend contract?

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-11 21:50

Kettrick

Rantmeister!

Hoewel het wat slordig is van T for Telecom vind ik het ronduit stom van jezelf eigenlijk :). Ik zie geen enkele mogelijkheid en/of reden om hier onderuit te komen. Beetje beter opletten de volgende keer ;)

• super_newbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-08 22:16
Mad_Demon schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 14:56:
Kreeg je een nieuw abonnement met nummerbehoud aangeboden (als een soort van verlenging)? Of heb je bewust een nieuw nummer uitgekozen?

Je zou een klachtenbrief kunnen schrijven naar TT maar ik ben toch echt bang dat je op de blaren moet zitten...
Het was een nieuw abonnement met nummerbehoud, op het contract staat wel een tijdelijk nummer. (tijdelijk voor een jaar nu :9 )

Als ik niet van provider gewisseld was, was er bij vodafone waarschijnlijk een belletje gaan rinkelen ja... Maarja ik ben overgestapt naar HI.

Toch maar een manier verzinnen om het nummer nuttig te gebruiken.

[ Voor 11% gewijzigd door super_newbie op 21-11-2008 20:50 . Reden: typo's ]

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Als je jou (eeste) vodafone abonnement ook hebt afgesloten hebt bij t-fortelecom, dan was het hun fout die je op het verkeerde been hebt gezet. Je zou hen hier dan op kunnen aanspreken. (NB je kunt dan alleen coulance vragne, want je had het zelf moeten controleren)

Tevens had men terug moeten melden dat nummer behoud niet mogelijk was ivm een doorlopend cotnract. Dit hadden voordat het contract begon kunnen terug melden, dus dat is ook een argument waarom zij mede schuldig zijn (en dus coulance meoten tonen)

Echter het wordt alstig om het af te zeggen denk ik, maar probeer het. Doorverkopen kan evt ook!

Everything is better with Bluetooth

Pagina: 1