beste tweakers,
ik heb zojuist nieuwe onderdelen van mijn nieuwe computer binnengekregen.
Ik heb alles aangesloten, probeer mijn computer op te starten... maar na 2 seconden ... valt de computer uit.
dan gaat hij automatisch weer aan, dan weer uit etc.
ik heb vervolgens alles losgehaalt, processor ingebouwd ( kan maar op 1 manier ) .. koeler erop, geheugen erop, videokaart erop, 620 watt voeding erop..
ik wil hem starten... zelfde probleem!
Soms wil de computer wel starten, maar dan geeft hij aan dat de overclocking failed is ( ik heb helemaal niets overgeclocked
. ik weet niet eens hoe dat moet! )
hieronder mijn computergegevens, ik ben heel de dag bezig geweest, maar tevergeefs !
processor : Intel Core 2 Quad Q9550,Boxed, Q9550, Socket 775
Koeler op processor : Arctic Freezer 7 pro
Videokaart : EVGA GeForce GTX 260 ,DDR3, PCI Express x16
Moederbord:MSI P35 Diamond,Retail
Voeding : Cooler Master Real Power M620,Retail, 620Watt
Geheugen : 2x OCZ OCZ3G10662G,2048MB, DDR3, PC8500, 1066MHz ( reeds op dual channel )
kast : Sharkoon Rebel9 Value,Zilver, zwart.
Mijn mobo kan DDR 3 aan, staat op de doos dus ik neem aan dat hij dat aankan..
Ik vind het vreemd. ik koop een product, wat al overgeclocked blijkt te zijn? en nu blijft hij in de POST hangen.. ik ben blij dat hij 'SOMS' aan blijft.. maar meestal moet hij iets van 8x rebooten, dan geeft hij misschien 1x beeld en blijft daarbij ook meteen hangen
hopelijk heb ik hierbij voldoende geinformeerd.. ik hoop echt dat iemand de oplossing kan vertellen!
Met vriendelijke groet,
Martijn van Erp, Boxtel.
P.S. Mocht er iemand dichtbij wonen bij mij, dan wil ik gerust betalen voor iemand die mijn probleem ter plekke kan oplossen. Alvast bedankt
ik heb zojuist nieuwe onderdelen van mijn nieuwe computer binnengekregen.
Ik heb alles aangesloten, probeer mijn computer op te starten... maar na 2 seconden ... valt de computer uit.
dan gaat hij automatisch weer aan, dan weer uit etc.
ik heb vervolgens alles losgehaalt, processor ingebouwd ( kan maar op 1 manier ) .. koeler erop, geheugen erop, videokaart erop, 620 watt voeding erop..
ik wil hem starten... zelfde probleem!
Soms wil de computer wel starten, maar dan geeft hij aan dat de overclocking failed is ( ik heb helemaal niets overgeclocked
hieronder mijn computergegevens, ik ben heel de dag bezig geweest, maar tevergeefs !
processor : Intel Core 2 Quad Q9550,Boxed, Q9550, Socket 775
Koeler op processor : Arctic Freezer 7 pro
Videokaart : EVGA GeForce GTX 260 ,DDR3, PCI Express x16
Moederbord:MSI P35 Diamond,Retail
Voeding : Cooler Master Real Power M620,Retail, 620Watt
Geheugen : 2x OCZ OCZ3G10662G,2048MB, DDR3, PC8500, 1066MHz ( reeds op dual channel )
kast : Sharkoon Rebel9 Value,Zilver, zwart.
Mijn mobo kan DDR 3 aan, staat op de doos dus ik neem aan dat hij dat aankan..
Ik vind het vreemd. ik koop een product, wat al overgeclocked blijkt te zijn? en nu blijft hij in de POST hangen.. ik ben blij dat hij 'SOMS' aan blijft.. maar meestal moet hij iets van 8x rebooten, dan geeft hij misschien 1x beeld en blijft daarbij ook meteen hangen
hopelijk heb ik hierbij voldoende geinformeerd.. ik hoop echt dat iemand de oplossing kan vertellen!
Met vriendelijke groet,
Martijn van Erp, Boxtel.
P.S. Mocht er iemand dichtbij wonen bij mij, dan wil ik gerust betalen voor iemand die mijn probleem ter plekke kan oplossen. Alvast bedankt