Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Win XP SP3 IE7 is geen IE7

Pagina: 1
Acties:

• breeeem
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-11 21:58
Ik zit met een probleem dat er op een pc met windows xp SP3 met ie7 sites van microsoft niet goed worden weergegen.

Wanneer ik naar windowsupdate.microsoft.com ga krijg ik een pagina te zien dat ik de internet explorer versie moet upgraden naar een versie hoger als 5.5. Vaag want versie 7 is geinstalleerd.

Wanneer ik na hotmail.com ga (hier is het probleem ontdekt) krijg ik ook na het aanmelden de vraag of ik mijn internet explorer versie wil upgraden naar een hogere versie.

Als laatste hoop heb ik IE 8.0 Beta 2 geinstalleerd wat ook geen hulp mag bieden.

Heb IEfix al gedraaid en ook internet explorer terug gezet in fabrieksinstellingen.

Wie o wie weet raad :)

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Wat als je de setup van IE7 download en die nogmaals installeert? Wat geeft je help/info weer in je browser over je versie?

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:51
Wat staat er in de IE versie die je hebt ? FileMenu>Help>About...

Denk dat je wel gewoon de juiste versie hebt, maar dat de IE detectie in Windows update niet goed werkt.

• breeeem
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-11 21:58
IE7 heb ik ook geprobeerd opnieuw te installeren waarbij hij vertelde dat het niet mogelijk is om hem te installeren. Verwijderen onder software kan niet, wel de regel maar geen knop verwijderen.

Nu draaid IE8 beta 2

De IE versie check van Hotmail werkt ook niet goed.

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Vast en zeker een of ander "User Agent Switcher" geïnstalleerd. IE7Pro misschien?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==