Toon posts:

[PC] Football Manager 2009: de installer wil niet!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!

Bij de installatie van Football Manager 2009 word ik geconfronteerd met een wel heel merkwaardige foutmelding:
Installer UI Mode Error

Installer User Interface Mode Not Supported
Unable to load and to prepare the installer in GUI mode.
Wanneer ik de installer aanklik, geeft Windows Vista (64 bit, als dat wat uitmaakt) de volgende melding:
Een actief programma is niet compatibel met bepaalde visuele elementen van Windows. Klik hier voor meer informatie.
Wanneer ik daar dan op klik, krijg ik de melding dat kleurenschema tijdelijk in "Windows Vista Standaard" moet worden gewijzigd. Het kleurenschema wordt vanzelf terug gezet op Windows Vista Aero als dit programma niet langer actief is.

Een speurtocht op Google vertelde mij dat er wel meer mensen zijn die dit probleem hebben, maar dat er niemand is die hier een oplossing voor heeft kunnen vinden. Mogelijke oplossingen als de nieuwste drivers voor m'n videokaart en de nieuwste versie van Java hadden geen succes. Ook het gebruiken van een andere user account mocht niet baten.

Heeft iemand enig idee? Bij FM2008 had ik dit overigens ook al... toen had ik geen zin in gezoek, dus die heb ik weer terug gebracht. Ik weet niet welke installer ze gebruiken bij SI, maar ik ben er niet blij mee :(.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? :(