Toon posts:

Zitten er veel Tweakers in Japan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Daar lijkt het op, gezien dit artikel: nieuws: Acer toont twee nieuwe full-hd-monitoren
Acer gaat de Japanse markt verrijken met twee nieuwe widescreen lcd-monitoren....
Tenzij er vele Tweakers in Japan wonen, lijkt met dit nou niet zo bijster nuttige informatie voor de meeste Tweakers. Als het nou om heel bijzondere apparaten ging, dan kon ik me voorstellen dat het toch nieuwswaardig is, ondanks dat de lezers het nooit zullen kunnen kopen. Maar een HD monitor is volgens mij niet zo heel erg bijzonder. Op 24" is het zelfs de standaard resolutie voor alle fabrikanten...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat je vaak ziet is dat producten als eerste op de Aziatische markt worden geïntroduceerd, maar vervolgens hun weg ook naar andere markten vinden. Er staat in het artikel niet expliciet vermeldt dat ze niet naar Nederland of de Europese markt kunnen komen. Dus imho is er niets mis met het vermelden dat er daar iets op de markt komt.

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Het staat er wat ongelukkig maar het is inderdaad zo dat de schermen in Japan zijn geintroduceerd, maar dat dit niet betekent dat deze niet buiten dat land uit gaan komen. Helaas kan een Nederlandse tak vaak geen uitsluitsel geven of en wanneer dergelijke producten deze kant op komen. Aangezien we bezoekers zo snel mogelijk willen informeren over nieuwe hardware, berichten we er desondanks over.