• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:28

MisteRMeesteR

Is Gek op... :)

Topicstarter
Wellicht een kryptische topictitel, hieronder zal ik het proberen uit te leggen. :P

De situatie is als volgt:
Op mijn werk zijn we bezig met het opzetten van een image straat voor een grote klant van ons. Deze klant krijgt PC's met 2 monitoren. Tijdens het installeren (nadat de image is geladen) móeten er 2 monitoren aan hangen omdat de PC anders de tweede monitor niet ziet en dus ook niet installeerd.

Omdat ik de 'straat' zo compact mogelijk willen houden wil ik 1 monitor per pc plaatsen. Hierdoor moet ik dus iets verzinnen om alsnog een tweede monitor actief te maken als het ware zodat deze door de PC gezien en geinstalleerd wordt. :)

Is het mogelijk om met de pin layout van een standaard VGA D-sub 15 pins kabel te knoeien zodat ik deze kan omsolderen naar een connector met misschien 5 cm kabel en deze in de tweede VGA uitgang kan plaatsen en hij dan alsnog ziet dat er een monitor aan hangt en deze dus ook installeerd? >:)

Alle hulp is welkom, credits naar degene die mij kan helpen ;)

www.google.nl

• Cassettebandje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-05 19:38

Cassettebandje

SA-C90 TDK

Zie http://tvtool.info/go.htm....info/english/dummy_e.htm --> 75ohm weerstand tussen R en R-ground, G en G-ground en B en B-ground should do the trick.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-04 17:20

Wiethoofd

Broadcast TOM

Een monitor met dubbele input en 2 stekkers er aan en een verloopstukje gebruiken?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:28

MisteRMeesteR

Is Gek op... :)

Topicstarter
Ik ben nu aan het testen met een KVM switch, het liefst koop ik een kant-en-klare oplossing, hopelijk heeft een KVM switch het gewenste resultaat.

www.google.nl