Voor een website wil ik een oefening maken waarin een tekst van meerdere zinnen wordt weergegeven waaruit de gebruiker de taalfouten haalt door dat stuk tekst te selecteren en vervolgens te markeren. Ik heb het nu werkend met een textarea in een form waarbij een markeer-functie, geschreven in javascript, blokhaken om het geselecteerde stuk tekst zet maar echt duidelijk/overzichtelijk is het niet. Dat is trouwens gebaseerd op dit. Het mooiste zou zijn om het geselecteerde stuk tekst met een zichtbare kleur te kunnen markeren maar ik vraag me af of dat wel kan en weet sowieso niet hoe ik dat voor elkaar krijg. Heeft iemand een suggestie om me verder te helpen?
Welkom @ GoT Cel321 ,
Allereerst wilde ik je verwijzen naar de search & Het algemeen beleid van dit forum. (en Webdesign, Markup & Clientside Scripting Beleid kan ook geen kwaad)
We hebben hier een simpele aanpak mbt vragen.
• Formuleer een vraag en maak hem concreet.
• Vertel daarbij wat je zelf al had gedaan en geef ons bijvoorbeeld in dit geval code daarbij
• Vertel ons daarbij waar het volgens jou fout gaat en wat je al hebt gedaan om het te verhelpen
Ik heb even snel gekeken naar de 'dit' link. Ziet er leuk uit die code, maar wat is je concrete vraag?
Pas op, we zijn hier zeer snauwerig naar personen die denken dat we uit het hobby gehalte rustig voor anderen code gaan kloppen. Dan krijg je snel een slotje op dit topic en antwoorden als "mijn uurtarief IS...
Allereerst wilde ik je verwijzen naar de search & Het algemeen beleid van dit forum. (en Webdesign, Markup & Clientside Scripting Beleid kan ook geen kwaad)
We hebben hier een simpele aanpak mbt vragen.
• Formuleer een vraag en maak hem concreet.
• Vertel daarbij wat je zelf al had gedaan en geef ons bijvoorbeeld in dit geval code daarbij
• Vertel ons daarbij waar het volgens jou fout gaat en wat je al hebt gedaan om het te verhelpen
Ik heb even snel gekeken naar de 'dit' link. Ziet er leuk uit die code, maar wat is je concrete vraag?
Pas op, we zijn hier zeer snauwerig naar personen die denken dat we uit het hobby gehalte rustig voor anderen code gaan kloppen. Dan krijg je snel een slotje op dit topic en antwoorden als "mijn uurtarief IS...
[ Voor 7% gewijzigd door LinuX-TUX op 20-11-2008 14:56 ]
@LinuX-TUX: Laat je het modwerk over aan de moderators? We hebben hele mooie Topic Report knopjes (
) en ik wil je dan ook verzoeken die voortaan te gebruiken. Dank u 
@Cel321: LinuX-TUX geeft het al een beetje aan, maar hier op GoT verwachten we dus wel wat eigen inzet en zien we graag wat je al geprobeerd hebt en wat er dan niet aan lukte; wat je gezocht en gevonden hebt en wat daar niet duidelijk is enz. en eventueel relevante(!) code die je hebt. Je kunt dat in de door LinuX-TUX aangehaalde FAQ's allemaal terugvinden. Neem die even door en open dan gerust een nieuw topic met die FAQ's in je achterhoofd.
Desalniettemin van harte welkom op GoT en veel plezier gewenst hier

@Cel321: LinuX-TUX geeft het al een beetje aan, maar hier op GoT verwachten we dus wel wat eigen inzet en zien we graag wat je al geprobeerd hebt en wat er dan niet aan lukte; wat je gezocht en gevonden hebt en wat daar niet duidelijk is enz. en eventueel relevante(!) code die je hebt. Je kunt dat in de door LinuX-TUX aangehaalde FAQ's allemaal terugvinden. Neem die even door en open dan gerust een nieuw topic met die FAQ's in je achterhoofd.
Desalniettemin van harte welkom op GoT en veel plezier gewenst hier

[ Voor 15% gewijzigd door RobIII op 20-11-2008 15:09 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit topic is gesloten.