[V&A] verwijderde advertentie

Pagina: 1
Acties:

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik kan ineens niet meer op V&A aangeboden: Super PC Q9550, P5Q-E, 4x 1GB OCZ Reaper HPC 1066 komen? Niet mijn advertentie, maar ik was geïnteresseerd en nu kan ik ineens de reacties van anderen niet meer zien en de de advertentietekst niet meer lezen. Is er een reden dat deze advertentie weg is?

Nu zie ik dat hij opnieuw geplaatst is op V&A aangeboden: Super PC Q9550, P5Q-E, 4x 1GB OCZ Reaper HPC 1066 , maar is al vervallen.

Al die mensen die reageren snappen er ook niks van trouwens. Mobo + CPU + Geheugen + Koeler = 430. Hele systeem is 1400.

[ Voor 22% gewijzigd door woekele op 20-11-2008 14:00 ]

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Ja, er is een reden. Maar we gaan niet hier in een topic van iedere advertentie die we verwijderen publiek uitleggen waarom. :)

leuke game trouwens, veel plezier aan gehad in het verleden... toen het nog op Q3 draaide

http://twitter.com/randalpeelen

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Jimp schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:01:
Ja, er is een reden. Maar we gaan niet hier in een topic van iedere advertentie die we verwijderen publiek uitleggen waarom. :)

leuke game trouwens, veel plezier aan gehad in het verleden... toen het nog op Q3 draaide
Ja, maar als het verwijderd is omdat de verkoper bekend staat als oplichter bijvoorbeeld (of iets anders wat van belang is voor kopers), zou ik het wel graag vernemen :)

Tnx, het draait nog steeds op Q3 hoor, als je wilt (kwestie van quake3.exe +set fs_game q3ut4 gebruiken ipv ioUrbanTerror.exe). Maar standaard loopt het op een iets aangepaste ioquake3 (ioUrbanTerror).

[ Voor 8% gewijzigd door woekele op 20-11-2008 14:13 ]