Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Ja, die zitten vrijwel altijd op de stock koeler van intel. Is dit serieus niet te vinden?
Maar, je kunt beter AS5 of iets in die richting gebruiken. Eventueel i.c.m. een kwaliteitskoeler, en niet zo'n frotintelkoeler.
Maar, je kunt beter AS5 of iets in die richting gebruiken. Eventueel i.c.m. een kwaliteitskoeler, en niet zo'n frotintelkoeler.
:D
mooi, dan hoef ik het in ieder geval niet meer aan te schaffen.. 
Raar dat dit nergens te vinden is? In de manual van de E6750 praten ze er niet eens over, en hebben ze het enkel over koelpasta wat je zelf moet kopen, wat door die strips dus overbodig is..
Raar dat dit nergens te vinden is? In de manual van de E6750 praten ze er niet eens over, en hebben ze het enkel over koelpasta wat je zelf moet kopen, wat door die strips dus overbodig is..
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Mijn E6750 heeft de stockkoeler met standaard koelstrips, werkt echter prefect? Koelt hartstikke goed, 35-45 graden is de meest voorkomende tempratuur, stressed is het allemaal niet veel hoger voor zover ik kan herinneren (heb wel eens een review geschreven)KoffieNT1.5 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 13:06:
Ja, die zitten vrijwel altijd op de stock koeler van intel. Is dit serieus niet te vinden?
Oja, dat had ik er inderdaad bij moeten zetten maybe. Voor stock is de Intel prima, moet ook. Maar voor overclocken/prestaties etc dan kun je echt beter wat anders kiezen.
Mijn koelers:
Q6600@3.2Ghz: Thermaltake SI-128+ZM-F3
Idle 30 graden - Load 60 graden
en
E8400@4Ghz: Thermalright Ultra Extreme 120 (met 2x120mm erop)
idle 30 graden - Load 60 graden
Dit zou me met de Intel koeler nooooit lukken
Mijn koelers:
Q6600@3.2Ghz: Thermaltake SI-128+ZM-F3
Idle 30 graden - Load 60 graden
en
E8400@4Ghz: Thermalright Ultra Extreme 120 (met 2x120mm erop)
idle 30 graden - Load 60 graden
Dit zou me met de Intel koeler nooooit lukken
:D
Ik heb nog niet de behoefte gehad om te overclocken, maar ik denk dat ik met de intelstock op de E6750 best ver kan komen
Het is vrij standaard dat er pasta op de koeler zit hoor, waarschijnlijk dat het daarom nergens aangegeven is.Dannydeman schreef op donderdag 20 november 2008 @ 13:07:
mooi, dan hoef ik het in ieder geval niet meer aan te schaffen..
Pagina: 1