Hallo,
Sinds er nieuwe berichten zijn toegevoegd in mijn database krijg ik bij het uitvoeren van bepaalde events een error op mijn ASP.NET pagina.
Ik heb die EnableEventValidation="true" al eens op false gezet, en ook ValidateRequest="false" heb ik eens toegepast maar ik blijf met deze merkwaardige error zitten.
Sinds er nieuwe berichten zijn toegevoegd in mijn database krijg ik bij het uitvoeren van bepaalde events een error op mijn ASP.NET pagina.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| Ongeldig argument voor terugposten of retouraanroep. Gebeurtenisvalidatie wordt ingeschakeld door <pages enableEventValidation="true"/> te gebruiken in de configuratie of <%@ Page EnableEventValidation="true" %> te gebruiken in een pagina. Uit het oogpunt van beveiliging verifieert deze functie of argumenten bij gebeurtenissen voor terugposten of retouraanroepen afkomstig zijn van het serverbesturingselement waarmee ze oorspronkelijk zijn gemaakt. Als de gegevens geldig en verwacht zijn, gebruikt u de methode ClientScriptManager.RegisterForEventValidation om de gegevens voor terugposten of retouraanroepen te registreren voor validatie. Beschrijving: Er is een onverwerkte uitzondering opgetreden tijdens het uitvoeren van de huidige webaanvraag. Raadpleeg de stacktracering voor meer informatie over deze fout en de oorsprong ervan in de code. Details van uitzondering: System.ArgumentException: Ongeldig argument voor terugposten of retouraanroep. Gebeurtenisvalidatie wordt ingeschakeld door <pages enableEventValidation="true"/> te gebruiken in de configuratie of <%@ Page EnableEventValidation="true" %> te gebruiken in een pagina. Uit het oogpunt van beveiliging verifieert deze functie of argumenten bij gebeurtenissen voor terugposten of retouraanroepen afkomstig zijn van het serverbesturingselement waarmee ze oorspronkelijk zijn gemaakt. Als de gegevens geldig en verwacht zijn, gebruikt u de methode ClientScriptManager.RegisterForEventValidation om de gegevens voor terugposten of retouraanroepen te registreren voor validatie. Fout in bron: Er is een onverwerkte uitzondering gegenereerd tijdens het uitvoeren van de huidige webaanvraag. Aan de hand van de onderstaande tracering van de uitzonderingsstack kunt u meer informatie verkrijgen over de oorsprong en de locatie van de uitzondering. Stacktracering: [ArgumentException: Ongeldig argument voor terugposten of retouraanroep. Gebeurtenisvalidatie wordt ingeschakeld door <pages enableEventValidation="true"/> te gebruiken in de configuratie of <%@ Page EnableEventValidation="true" %> te gebruiken in een pagina. Uit het oogpunt van beveiliging verifieert deze functie of argumenten bij gebeurtenissen voor terugposten of retouraanroepen afkomstig zijn van het serverbesturingselement waarmee ze oorspronkelijk zijn gemaakt. Als de gegevens geldig en verwacht zijn, gebruikt u de methode ClientScriptManager.RegisterForEventValidation om de gegevens voor terugposten of retouraanroepen te registreren voor validatie.] System.Web.UI.ClientScriptManager.ValidateEvent(String uniqueId, String argument) +2132776 System.Web.UI.Control.ValidateEvent(String uniqueID, String eventArgument) +108 System.Web.UI.WebControls.Button.RaisePostBackEvent(String eventArgument) +32 System.Web.UI.WebControls.Button.System.Web.UI.IPostBackEventHandler.RaisePostBackEvent(String eventArgument) +7 System.Web.UI.Page.RaisePostBackEvent(IPostBackEventHandler sourceControl, String eventArgument) +11 System.Web.UI.Page.RaisePostBackEvent(NameValueCollection postData) +33 System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +1746 |
Ik heb die EnableEventValidation="true" al eens op false gezet, en ook ValidateRequest="false" heb ik eens toegepast maar ik blijf met deze merkwaardige error zitten.