- Topic kan dicht/weg, inmiddels opgelost door o.a. het aanmaken van custom resolutions voor hdmi out.
Beste tweakers,
Heb een pc staan met een Asus 9800gx2 top 1 gb videokaart (windows vista home premium 32bit), met dvi naar een samsung tft; dit werkt naar behoren. Als 2e heb ik de sony lcd 40d3500 full-hd aangesloten via
hdmi-out.
Films/foto's en dergelijke worden goed weer/doorgegeven via hdmi naar lcd.
Alleen teksten in windows vensters (niet alle) zijn niet altijd zwart. Soms half blauwe woorden/letters.
Ditzelfde voor bepaalde websites; ook af en toe met bepaalde html dus letters half bruin/rood etc. ipv zwart.
Daarintegen als ik surf op mijn ps3 (ook via hdmi uiteraard) wordt alles goed weergegeven.
(resolutie 1920x1080)
Ik heb al vanalles veranderd en getest; drivers, hdmi-uitgangen & kabels, instellingen videokaart, instellingen tv, cleartype windows.
Wat ik nog niet gedaan heb is een schone windows installatie.
Op internet ook zeer weinig over te vinden.
Iemand enig idee?
Bvd.
Beste tweakers,
Heb een pc staan met een Asus 9800gx2 top 1 gb videokaart (windows vista home premium 32bit), met dvi naar een samsung tft; dit werkt naar behoren. Als 2e heb ik de sony lcd 40d3500 full-hd aangesloten via
hdmi-out.
Films/foto's en dergelijke worden goed weer/doorgegeven via hdmi naar lcd.
Alleen teksten in windows vensters (niet alle) zijn niet altijd zwart. Soms half blauwe woorden/letters.
Ditzelfde voor bepaalde websites; ook af en toe met bepaalde html dus letters half bruin/rood etc. ipv zwart.
Daarintegen als ik surf op mijn ps3 (ook via hdmi uiteraard) wordt alles goed weergegeven.
(resolutie 1920x1080)
Ik heb al vanalles veranderd en getest; drivers, hdmi-uitgangen & kabels, instellingen videokaart, instellingen tv, cleartype windows.
Wat ik nog niet gedaan heb is een schone windows installatie.
Op internet ook zeer weinig over te vinden.
Iemand enig idee?
Bvd.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2008 17:44 ]