Hoi,
Ik heb het volgende probleem:
Ik heb een Samsung 32" Full HD tv die ik via een DVI-HDMI kabel heb aangesloten op mijn pc.
Nu wil ik graag Full HD films die ik op mijn pc heb staan via de tv afspelen. Maar als ik een film afspeel op
de tv dan zien deze er slecht uit. Onscherp en een uitgerekt effect. Nu snap ik dat dit normaal is als je
bijv. gewoon de desktop laat zien omdat de tv een stuk groter is als de gemiddelde pc monitor.
Maar is het mogelijk om films toch scherp weer te geven op mijn tv? En dan bedoel ik dezelfde kwaliteit
als bijv. met een blu-ray speler die direct is aangesloten op mijn tv.
de TV is een Samsung 32" Full HD uit de 5 serie.
de PC heeft de volgende specificaties:
Amd Athlon x2 5000+ @ 3.1 ghz
2 GB ddr2 800 mhz GEIL
Ati HD4850 Gainward
Ik heb het volgende probleem:
Ik heb een Samsung 32" Full HD tv die ik via een DVI-HDMI kabel heb aangesloten op mijn pc.
Nu wil ik graag Full HD films die ik op mijn pc heb staan via de tv afspelen. Maar als ik een film afspeel op
de tv dan zien deze er slecht uit. Onscherp en een uitgerekt effect. Nu snap ik dat dit normaal is als je
bijv. gewoon de desktop laat zien omdat de tv een stuk groter is als de gemiddelde pc monitor.
Maar is het mogelijk om films toch scherp weer te geven op mijn tv? En dan bedoel ik dezelfde kwaliteit
als bijv. met een blu-ray speler die direct is aangesloten op mijn tv.
de TV is een Samsung 32" Full HD uit de 5 serie.
de PC heeft de volgende specificaties:
Amd Athlon x2 5000+ @ 3.1 ghz
2 GB ddr2 800 mhz GEIL
Ati HD4850 Gainward