Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Veel geld verdienen met Cash Per Click

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Ik weet niet of ik dit hier goed heb geplaatst, maar anders kan een mod het wel voor mij naar het juiste subforum verplaatsen, denk ik..

Ik heb ondertussen al een aantal jaar een domeinnaam die flink wat bezoekers ontvangt. Rond de 250 bezoekers per dag, met uitschieters naar 1200.
Ik heb echter op dit domein geen website, omdat ik niet zo goed weet wat ik met een domein moet wat 250 random bezoekers per dag krijgt.

Daarom leek het mij handig om er advertenties op te zetten, alleen weet ik daar niet zoveel over. Sommige websites vertellen dat je eerst een goedlopende site moet hebben om advertenties erop te zetten. Dit heb ik dus niet, ik ontvang ongeveer 250 random bezoekers per dag. Het is een groep van elke leeftijd boven de 18 jaar.

Kan iemand mij adviseren wat ik het beste kan doen met dit domein? Ik weet namelijk niet zo goed hoe dat werkt met de advertenties, en het zou toch een mooi extra zakcentje zijn als er ook maar 20 mensen per dag op zouden klikken.

Ik ben bereid om gewoon mijn hele index pagina er voor op te offeren, omdat ik verder toch niks met het domein doe. Mocht het handiger zijn om wel een website erop te hebben, dan kan ik dat ook wel maken, dan moet ik iets verzinnen, maar er zijn misschien affiliates die liever een hele pagina willen. Maar hierover vraag ik dus jullie mening en ervaring.
Nogmaals, ik heb niet echt een doel verder met de domeinnaam, maar het zou natuurlijk zonde zijn om hem zomaar weg te doen.

Geen gegroet op tweakers.net, dus alleen een alvast bedankt.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2008 01:43 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 01:39:
Ik heb echter op dit domein geen website
Ik zou eens beginnen met onderzoeken of die 250 "bezoekers" ook wel echt bezoekers zijn en niet gewoon god-knows-what (zoekmachines, bots, whatever) zijn. Als je geld wil verdienen moet je zorgen voor bezoekers en bezoekers trek je met aantrekkelijke content. Die droom van slapend geld verdienen kun je op je buik schrijven ;)
Het is een groep van elke leeftijd boven de 18 jaar.
Hoe weet je dat?
het zou toch een mooi extra zakcentje zijn als er ook maar 20 mensen per dag op zouden klikken.
Even er van uitgaande dat het over je homepage gaat; er zullen vast wat tweakers zijn die wel eens op dat icoontje klikken onder je naam, maar reken maar niet dat er daar 1 van op een banner zal klikken als 't een volgestampte pagina met ads is. En reken sowieso maar niet op een clickrate van 20 op 250. Eerder 1 op 250 ;)

[ Voor 96% gewijzigd door RobIII op 20-11-2008 01:47 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
Of hij heeft een tikfoutsite.nl?

Verwijderd

Topicstarter
Origineel niet met die intentie de domeinnaam geregistreerd, ik als 12 jarig jongentje had toen nog nooit van tikfoutsites gehoord, ik vond gewoon mijn domeinnaam wel leuk. Echter is het domein nu nogal onrbuikbaar geworden doordat ik een overload aan nutteloze bezoekers krijg. De statistieken die ik gebruik zijn van google analytics. Ik kan weten dat de doelgroep boven de 18 is omdat het domein waar ik op lijk ook alleen voor boven de achttien is (geen pr0n, maar voor volwassenen)

Verwijderd

Wat jij zoekt is het volgende.

Overigens moet je hits niet verwarren met unieke bezoekers per dag. 250 uniek is een hele hoop voor waar niets opstaat. Waar komen ze vandaan?

Verwijderd

Topicstarter
Ok om niet meer teveel onduidelijkheid te krijgen, ik heb dus de domeinnaam DiDiD.nl, later kwam ik erachter dat er ook nog zoiets als DigiD.nl bestond. Ik krijg dagelijks mailtjes van mensen die problemen hebben met DigiD, en vaak stuur ik deze dus ook de reactie terug dat ze een tikfout hebben gemaakt.

Het is heus niet dat ik er op een slechte manier geld mee wil verdienen, maar wij zitten op dit moment niet zo goed met het geld en daarom zou elke verdienste toch mooi meegenomen zijn.

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:30
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 02:00:
Ok om niet meer teveel onduidelijkheid te krijgen, ik heb dus de domeinnaam DiDiD.nl, later kwam ik erachter dat er ook nog zoiets als DigiD.nl bestond. Ik krijg dagelijks mailtjes van mensen die problemen hebben met DigiD, en vaak stuur ik deze dus ook de reactie terug dat ze een tikfout hebben gemaakt.

Het is heus niet dat ik er op een slechte manier geld mee wil verdienen, maar wij zitten op dit moment niet zo goed met het geld en daarom zou elke verdienste toch mooi meegenomen zijn.
Sorry, maar wij? In je profiel zie ik dat je 16 bent. Daarnaast lijkt me het beter om die website en domein te annuleren zodat je alleen je geld uitgeeft aan de noodzakelijke dingen. Dat is imho beter dan deze actie.

Verwijderd

Topicstarter
MuddyMagical, heel aardig van je dat je je zo bekommert om mijn financiële situatie, echter kost het domein me 8 euro per jaar, en gebruik ik de bijbehorende hosting ook voor andere projecten. Het domein opzeggen is dus niet echt van belang. Toch bedankt voor je input.

Dit topic gaat dus over advertenties, en niet over mijn leeftijd en financiele situatie.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2008 13:31 . Reden: Kwam een beetje geërgerd over, heb het wat leuker gemaakt. ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kom op zeg, jij kiest ervoor om je vraag in een publiek forum te stellen. Dan krijg je wedervragen en meningen die mogelijk niet 100% stroken met je eigen gedachtes. Ga daar normaal mee om, of post je vraag niet op een publiek forum :o

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:45:
MuddyMagical heb ik om deze reactie gevraagd? Nee toch? Bemoei je er dan even niet mee, en ga gewoon in op mijn vraag. Dank je wel. Het domein kost me in totaal 20 euro per jaar, daar heb ik geen problemen mee en ik gebruik de webhost ook voor andere dingen. Dus please bemoei je niet met dingen die niet nodig zijn, ik vroeg toch alleen of iemand ooit gehoord had van CPC adverteerders met bijv. een hele pagina?
Je hebt een grote mond voor zo'n kleine blaag vind ik. Daarbij vraag je zelf dit in je post

"Kan iemand mij adviseren wat ik het beste kan doen met dit domein?"

Dat doet hij toch? Succes ermee.

Verwijderd

Topicstarter
Nou, in ieder geval genoeg over mijn leeftijd e.d., laten we nu maar verder gaan op het onderwerp adverteren. Mijn excuses voor mijn geërgerde toon.

[ Voor 170% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2008 13:33 ]

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:23
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 13:02:
Ik bedoelde, ik vroeg of wat de beste advertentiemogelijkheden zijn. Dan komt hij met dit soort opmerkingen? Dat vroeg ik toch niet. De hosting + domein kost me 20 euro per jaar. En ik gebruik het ook voor andere dingen.
Echt kansloos dat hier nog zo naar leeftijd word gekeken, als ik ouder was geweest had ik dus wel dit mogen zeggen?
Ik vind mijn toon niet echt aanvallend hoor, ik vind het alleen een beetje nutteloos dat ik behandeld word als een klein kind. Ik stel toch gewoon een vraag, en dan kan ik toch gewoon een antwoord krijgen? Ongeacht mijn leeftijd?

Kunnen we het dan vanaf nu weer over adverteren hebben? Danku.
Er worden gewoon vragen gesteld over je situatie en motivatie. Die vragen mogen natuurlijk net zo goed gesteld worden als die van jou. Je reactie op die vragen heeft een heel andere toon dan de reacties op jouw vraag ;)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Verwijderd

Topicstarter
Ja ok, ik viel een beetje uit. Ik vond het alleen een beetje nutteloos dat er niet inhoudelijk op mijn vraag over de advertenties werd gereageerd, maar meer over dat ik nog maar 16 ben. Dat heeft niet zoveel te maken met de oorspronkelijke vraag, toch? Daarnaast zou je juist kunnen zien dat voor een 16-jarige elk centje mooi meegenomen is.

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 12:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik zou eens contact opnemen met Digid en vragen of je wat voor hun kan betekenen.
Je ontvangt én bezoekers én vragen van gebruikers.
Mogelijk dat je een financiële vergoeding kan krijgen als je de mensen via een intern adres of telefoonnummer toch verder kan helpen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
Ts heeft de pech dat digid.nl al sinds '98 geregistreerd is en zijn domein pas in 2004.
Dus de kans is groot dat als ie digid.nl ervan op de hoogte stel, hij nog als typosquatter zijn domein kwijt speelt.
Gelukkig staat er nog niets op, en voor bovenstaande reden zou ik persoonlijk het aanraden die site advertentie-vrij te houden. (je hebt er wel een naam uitgekozen eh...)

Kies je er alsnog voor om die site vol te zetten met reclame dan kan je altijd eens kijken naar domein-parkeerdiensten die er dan genoeg reclame opzetten. je deelt de koek dan wel, maar je hebt toch iets...
(ik dacht dat bv godaddy wel zoiets aanbied)

adhv post hieronder: dat had ik al begrepen van je posts hierboven, maar ik wou het er bij vermelden dat je ook daar rekening mee moet houden. Want als je er teveel centen mee verdiend door de pagina bv vol met banners te hangen, dan kan het wel eens snel over zijn met de domeinnaam.

[ Voor 19% gewijzigd door soulrider op 20-11-2008 13:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik als 12 jarige echter had nog nooit van DigiD gehoord, en DigiD is er pas echt doorgekomen in 2006, met de belastingaangiften, die toen via internet moesten. In ieder geval bedankt voor jullie reacties, ik zal eens gaan kijken.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2008 13:46 ]

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Waarom zet je er niet gewoon een simpel blogje op, met wat nutteloze artikelen over een willekeurig onderwerp. En daarbij knal je er wat Google Ads naast. Klaar is BlackFlower.

Verwacht ook niet dat je 'veel geld' kan verdienen met een dergelijke site. Wellicht een paar euro per maand.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ervaring met tradedoubler? Ik vraag me af of dit goed werkt.

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:57

Arjan A

Cenosillicafoob

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 13:52:
Heeft iemand ervaring met tradedoubler? Ik vraag me af of dit goed werkt.
Gewoon aanmelden voor een aantal van die diensten en kijken welke het beste voor je uitpakt. Het gaat er niet zozeer om of de aanbieder wel of niet goed is, maar meer om hoe goed te content aansluit bij jouw website, en of je de ads slim plaatst.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Verwijderd

Met Ad Sense moet je echter wel oppassen dat je aan de voorwaarden voordoet anders moet je erover mailen.

[ Voor 199% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2016 08:40 ]

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Tja, je geeft zelf al TradeDoubler aan maar bij dergelijke sites moet je goedgekeurd worden en met alleen een "Hoi" ga je geen adverteerders krijgen natuurlijk ;)

En 250 bezoekers per dag is echt niet heel veel overigens, en aangezien je site geen content heeft zullen t vast geen returning visitors zijn. Ik denk dat je met 25 euro per maand enorm blij mag zijn, als je dat al bij elkaar weet te krijgen.
Pagina: 1