Te koop: Agfa clack; DM voor details.
Hoe bedoel je dat het licht de foto's overheerst? Alleen wat in #10 misschien, maar ik vind het niet storend.
Andere mensen geen commentaar?
Ik vind inderdaad de lampen soms te fel in de foto. Op zich heb je nu en dan mooie expressie, maar je hebt zoveel van het zelfde. Na foto 2 is er niks nieuws meer te zien. Dat is jammer, want dat doet af aan het beeld.
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
Anoniem: 4629
Ik vind het niet mooi als zoals op de laatste paar het licht een deel van de foto overstemd. Het zal wellicht een stijlkeuze zijn, maar ik vind het jammer. Foto 2 en 5 hebben dat niet en toch is de sfeer daar ook goed gevangen. Ik vind dat mooier
'Alleen wat' in #10? 6 t/m 9 vind ik vrijwel net zo erg en bij 4 is het ook net wat teveel als je het mij vraagt. Ik vind de omzetting naar zwart/wit bij jou altijd wel heel mooi (en je haalt jouw stijl er altijd zo uit), maar doordat het zo'n harde omzetting is krijg je denk ik al snel dat effect dat het licht te fel is.qadn schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:11:
Hoe bedoel je dat het licht de foto's overheerst? Alleen wat in #10 misschien, maar ik vind het niet storend.
The devil is in the details.
Idd weer een typische qadn serie.
Mooie z-w conversie en de sfeer heb je weer goed weten neer te zetten.
Puntje van kritiek: minder is meer.
Ik vind nu dat er erg veel herhaling zit in je foto's. Zo zou ik uit die laatste vier er één selecteren, de rest voegt weinig meer toe. Elementen zoals het hier boven genoemde overstraalde licht kunnen zeker sfeer versterkend werken maar kunnen ook te sterk de aandacht gaan opeisen bij veel herhaling.
Ook vind ik de kwaliteit een beetje op en neer vliegen van matig (voornamelijk door storende zaken in de voorgrond) tot goed. Ook dat voorkom je door selectie.
Alles imho natuurlijk.
Favo's: 2, 4 en 7
Mooie z-w conversie en de sfeer heb je weer goed weten neer te zetten.
Puntje van kritiek: minder is meer.
Ik vind nu dat er erg veel herhaling zit in je foto's. Zo zou ik uit die laatste vier er één selecteren, de rest voegt weinig meer toe. Elementen zoals het hier boven genoemde overstraalde licht kunnen zeker sfeer versterkend werken maar kunnen ook te sterk de aandacht gaan opeisen bij veel herhaling.
Ook vind ik de kwaliteit een beetje op en neer vliegen van matig (voornamelijk door storende zaken in de voorgrond) tot goed. Ook dat voorkom je door selectie.
Alles imho natuurlijk.
Favo's: 2, 4 en 7
Sfeer hebben ze, de zwart/wit is ook netjes gedaan. Bij de eerste staat er iets nogal in de weg en de 2e helft van de serie is het de zanger en z'n spotlight.
Verder, tja, misschien ben ik een zeikerd maar ik vind dit geen showcase materiaal.
Verder, tja, misschien ben ik een zeikerd maar ik vind dit geen showcase materiaal.
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Juist de verschillende uitdrukkingen van de zanger is wat ik wou laten zien.
Dit is dus niet een standaard concert-serie (die zou ik heel anders hebben samengesteld, meer overzicht, de andere muzikanten, etc. dan zouden enkel 4 en 6 overblijven denk ik).
Mocht er behoefte aan zijn kan ik altijd nog de "standaard" serie laten zien
Het spotlicht stroort mij persoonlijk niet. Niet iedereen is het daarmee eens.
Dit is dus niet een standaard concert-serie (die zou ik heel anders hebben samengesteld, meer overzicht, de andere muzikanten, etc. dan zouden enkel 4 en 6 overblijven denk ik).
Mocht er behoefte aan zijn kan ik altijd nog de "standaard" serie laten zien
Het spotlicht stroort mij persoonlijk niet. Niet iedereen is het daarmee eens.
Dan vind ik het nog te veel van het zelfde. De uitdrukkingen voegen niet zo heel veel toe, en maakt het wel een beetje saai om te bekijken eigenlijk.qadn schreef op donderdag 20 november 2008 @ 21:20:
Juist de verschillende uitdrukkingen van de zanger is wat ik wou laten zien.
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
Pagina: 1