Ik heb onlangs mijn oude router vervangen omdat hij kuren begon te vertonen en heb ik de Sitecom WL-175 gehaald. Thuis hebben wij 3 verbindingen die niet altijd aan staan. Mijn zus en ik hebben allebei draadloos internet en dit werkt zonder problemen. (1 vaste verbinding die nauwelijks aanstaat) Echter wanneer ik aan het internetten ben en zij zet haar pc aan dan daalt mijn ontvangst tot 1mb/s en is internetten niet meer mogelijk. Andersom is dit ook het geval. Wanneer ik mijn router uit en aan schakel doen allebei de verbindingen het weer even maar na een tijd hetzelfde probleem.
Heeft iemand hier ervaring mee en wat zou ik eventueel aan de instellingen kunnen veranderen in mijn router/computerinstellingen? Mijn besturingssysteem van elke computer thuis is Windows XP SP2 en mijn internetprovider is (adsl2 12mbit) SpeedXS welke gaat via het bbned netwerk.
Heeft iemand hier ervaring mee en wat zou ik eventueel aan de instellingen kunnen veranderen in mijn router/computerinstellingen? Mijn besturingssysteem van elke computer thuis is Windows XP SP2 en mijn internetprovider is (adsl2 12mbit) SpeedXS welke gaat via het bbned netwerk.