Ha tweakers,
Mijn laptop heeft niet veel opslagruimte. Vooral omdat ik veel met Raw-foto's werk is uitbreiding van geheugen dus noodzakelijk. Ik heb al wat rondgekeken op dit forum maar zie een beetje door de bomen het bos niet meer, kan iemand mij van to the point advies voorzien?
Wat ik zoek is:
-Behoorlijk compact
-Geen externe voeding nodig
-Snel genoeg om applicaties van te draaien
-±320-500 gig
-Budget: tussen de 100 en 150 dollar (Ja ik woon in Amerika nu).
Ik zat te denken aan de 'WD My passport', maar na wat rond te snuffelen hier op tweakers las ik dat hij kampt met hitte problemen. Maar voor zo ver ik weet (I might be naive..) is er niet zo gek veel aanbod dat overeenkomt met mijn eisen.
Wat denken jullie van de volgende harde schijven:
-Freecom XXS
-wd my passport
-Of een andere, minder compacte, externe hdd die ik nu over het hoofd zie.
Is het de moeite om een iets grotere hdd aan te schaffen, en bestaan die ook zonder externe voeding? Dank voor de moeite!
Tim.
Mijn laptop heeft niet veel opslagruimte. Vooral omdat ik veel met Raw-foto's werk is uitbreiding van geheugen dus noodzakelijk. Ik heb al wat rondgekeken op dit forum maar zie een beetje door de bomen het bos niet meer, kan iemand mij van to the point advies voorzien?
Wat ik zoek is:
-Behoorlijk compact
-Geen externe voeding nodig
-Snel genoeg om applicaties van te draaien
-±320-500 gig
-Budget: tussen de 100 en 150 dollar (Ja ik woon in Amerika nu).
Ik zat te denken aan de 'WD My passport', maar na wat rond te snuffelen hier op tweakers las ik dat hij kampt met hitte problemen. Maar voor zo ver ik weet (I might be naive..) is er niet zo gek veel aanbod dat overeenkomt met mijn eisen.
Wat denken jullie van de volgende harde schijven:
-Freecom XXS
-wd my passport
-Of een andere, minder compacte, externe hdd die ik nu over het hoofd zie.
Is het de moeite om een iets grotere hdd aan te schaffen, en bestaan die ook zonder externe voeding? Dank voor de moeite!
Tim.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2008 17:32 ]