Toon posts:

[iPod touch 2G] Valt uit na 10 minuten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hai,mijn ipod doet sinds gister opeens heel raar.
ik speel bijv 10 minuten een spelletje (is maar een voorbeeld) dan reageert hij opeens niet meer.
dan probeer ik naar het menu te gaan en dan komen er opeens allemaal blokjes op het scherm en valt ie uit

help :?

Greetz Rob

Ps.het is een ipod touch 2nd generation 16gb nog geen maand oud ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-10 11:03

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Beetje weinig info. Laten vallen? Accu goed etc? Al geprobeerd te resetten/herstellen?

Ik zou gewoon naar de winkel gaan waar je m hebt gekocht ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Tjebakka op 19-11-2008 16:07 ]

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Laatst online: 08-10 01:52

Wiethoofd

Broadcast TOM

Al een firmware restore geprobeerd?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:41

ByteDelight

Retro computing is alive!

Registratiedatum Woensdag 19 november 2008
Hey, welkom bij GoT.

Simpel een kreet 'Help' is niet echt wat we willen; we verwachten iets meer inzet van jezelf hier ;)

Dus, wat voor een vermoeden heb je zelf?
Defecten kunnen bij alle apparten optreden, en als je m een maand hebt, is er niks aan de hand.

Misschien heb je hier wat aan:
http://www.rapidrepair.com/shop/ipod-repair-guides.html
Daar staat ook een 'iPod Touch 2nd gen Repair Guide' tussen.

[ Voor 52% gewijzigd door ByteDelight op 19-11-2008 16:12 ]

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ik heb gelijk ook maar de topictitel aangepast van "Ipod doet raar ?" naar "[iPod touch 2G] Valt uit na 10 minuten". Dat dekt de lading wat beter :)

Daarnaast verwachten hier zoals bverstee al zegt iets van eigen inzet :) Wat heb je zelf al gedaan en geprobeerd om het probleem op te lossen. Waar heb je naar gezocht? Heb je al op de support pagina van Apple gekeken?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,Sorry dat er zo weinig info werd gegeven door mijn zoon.Ik hoorde vanavond pas toen ik thuiskwam dat hij dit forum had gevonden.En hier een berichtje had geplaatst.Wat er gisteren gebeurde was het volgende.Wanneer hij hem een tijdje aanhad staan en er mee bezig was,begonnen er vanbovenaf naar beneden blokjes tevormen ( net als bij een digitale t.v die te weinig signaal krijg)en dan werd het scherm zwart.Wanneer hij dan weer naar het menu wilde gaan sloeg hij af en starte dan weer op.Dit na steeds ongeveer 10 minuten.
Dus je kunt wel begrijpen,dat hij helemaal in paniek was.Vooral omdat hij er zo lang voor gespaard had en dacht dat hij nu kapot was. Hij heefd hem niet laten vallen,zit in een speciale case en is er heel zuinig op.Nu weet ik wel dat ik er natuurlijk garantie op heb,maar hij en ik vroegen ons gisteren af of het misschien bij iemand anders ook was voorgekomen.Zodat we wat meer informatie hadden of het misschien gewoon opgelost kon worden.Aangezien ik even geen tijd heb deze week om naar die winkel terug te gaan,omdat die buiten de stad ligt waar wij wonen.Dus mocht er iemand een tip hebben of hetzelfde heefd meegemaakt,dan horen we het graag.
Alvast bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Laatst online: 08-10 01:52

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ik zou toch naar de Apple store of de winkel waar de iPod aangeschaft is teruggaan en een nieuwe claimen door het probleem daar in de winkel te laten zien.

Het beschreven probleem lijkt me een hardwarematig probleem, al zou een 'Herstel' in iTunes om te beginnen onder het motto: niet geschoten, altijd mis, vallen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hai,even een update.Mijn zoon heefd de ipod teruggebracht naar fabrieks instellingen,en voorlopig blijft hij het doen.
Nogmaals bedankt voor het meedenken. :)
Pagina: 1