Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MCE 2005] Installatie vraagt om CD2, pc met 1 cd geleverd*

Pagina: 1
Acties:

• Ccc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-07 12:02
(Edit: Ik ben de titel vergeten aan te passen. Sorry.)

Hallo,

Ik heb een pc met Windows XP Medica Center.

Nu heb ik deze leeg gegooid en heb geprobeerd hem opnieuw te installeren.
Tijdens het installeren wordt er opeens gevraagd om CD2.
Erg vreemd, want ik heb maar 1 CD. Dit is de eerste keer dat ik hem herinstalleer dus ik weet ook niet beter.

Op de CD die ik gebruik staat Windows XP Media Center CD 1.

Nou goed ik heb dus op annuleren gedrukt en toen ging de installatie verder. Erg raar vond ik dat.

Nu is hij klaar met installeren, maar ontbreken een hele hoop dingen. Internet Explorer, Paint, Windows installer, volumeregeling etc.

Mijn vraag is, hoe los ik dit op?

Ik heb gezocht, maar ik vind nergens een Media Center editie met 2 CD's. Het bedrijf waar ik de PC gekocht heb bestaat helaas niet meer en kan ik ook niet bereiken.

Dus is er een manier om de resterende items te downloaden of een manier om CD2(als die überhaupt bestaat) te bemachtigen.

Ik heb de Microsoft website doorgezocht en daar vind ik niks over om de betreffende items te downloaden.

Alvast bedankt.

[ Voor 2% gewijzigd door Ccc op 19-11-2008 15:21 . Reden: (Edit: Ik ben de titel vergeten aan te passen. Sorry.) ]

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-11 19:59
Uiteraard kan dat, lenen, of piet piraat spelen.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Die cd2 zou er wel moeten zijn, wat nou als je naar de cd1 verwijst als om cd2 gevraagd wordt? Wordt er misschien om een specifiek bestand gevraagd?

Titel aangevuld.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Ccc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-07 12:02
Bedankt voor het aanvullen van de titel.

Ik had geen tijd meer gehad om het te checken.

Toevallig vandaag bij een andere computerwinkel geweest, en zij waren zo goed geweest om mij cd 2 te lenen.

Alles is nu correct geïnstalleerd. Zij vonden het wel raar dat ik ooit maar 1 cd had gekregen. Zij hadden het over een compilatie cd die er eigenlijk bij had moeten zitten. Maar goed dat weet ik dus zelf niet hoe dat hoort te zijn.

Toch bedankt voor de hulp.