[Exchange 2007] Synchroniseren mailbox, mail verdwijnt*

Pagina: 1
Acties:

• Purejet
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-02 22:10
Beste mensen,

Even wellicht een klein vraagje. Momenteel maken we gebruik van een hosted exchange. Op één outlook waar we de server op hebben ingesteld synchroniseert hij netjes. Alle mails zijn dus zichtbaar zowel in OWA als in outlook en wanneer er één verwijderd wordt in outlook verdwijnt deze ook netjes in OWA. Maarr..... wanneer we dit in een andere outlook instellen wordt meteen de hele mailbox leeggetrokken en staan de emails alleen nog maar in outlook. Heeft iemand een oplossing hiervoor? Zo kan namelijk niet van diverse locaties in de mail worden gekeken.

Bedankt alvast! _/-\o_

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 21:38
Toevallig niet de mail naar een pst laten kopieren of pop3 aangezet? Dit hoort hij namelijk niet te doen als je hem goed configureert. :)

• Purejet
Uhh pop3 staat zeker weten niet aan op die server nee. Alleen begrijp ik dat copieren naar een pst niet goed? is er ergens een vinkje wat verkeerd zou kunnen staan? In mijn ogen is exchange, exchange en altijd synchroniseren. Wil je mail ophalen gebruik je pop3.... maar goed daarom vind ik het ook zo vreemd.

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 21:38
Je kan de aflever locatie op *.pst zetten. Dat lijkt me niet de bedoeling. Dan wordt het niet in je mailbox maar in je pst afgeleverd.

• Purejet
Hmm goed... dus ik begrijp dat de locatie waar het opgeslagen dient te worden (offline bestanden) .ost moet zijn? Dat ga ik dan eens controleren, maar dat gaat toch niet automatisch op die instelling dat hij hem in .pst opslaat?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Jup dat is 'm inderdaad, ik heb dit ook al heel vaak gehad bij users die thuis zelf wel ff een profieltje inrichtten :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1