Problemen met uploaden homepage Telfort/ex 12Move

Pagina: 1
Acties:

• Papillon57
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09-2023
Zelf ben ik exSpeedlinqer en voor iemand anders beheer ik ook een ex 12Move/Tiscalihomepage tegenwoordig allemaal Telfort.

Bij het inloggen, uploaden etc voor de exSpeedlinqhomepage geen problemen maar sinds enige tijd kan ik in mijn FTPprogramma de andere website gewoon benaderen met username en ww, dan zie ik idd netjes de bestanden op de remote site staan en ik heb een aantal bestanden verwijderd tot zover geen probleem.
Maar nu de nieuwe bestanden uploaden :? Dat lukt niet, ik krijg de mededeling "failed, incorrect password" Hoe bedoelt u, weggooien mag wel zonder password maar up of downloaden mag niet.

Misschien zit het probleem in de naam?
Welke naamconventie gebruiken de ex 12mover/tiscaliklanten hier?
Ik heb adsl*****-t@telfort.nl als gebruikersnaam en home.telfort.nl als host. Geen aparte poort gedefinieerd. Alles staat verder ook hetzelfde als bij het Speedlinqaccount.
Heb al diverse namen geprobeerd, met telfort erachter en zonder maar het resultaat blijft hetzelfde. Weggoien van de remote site mag maar up- of downloaden niet.

Van de Helpdesk totnutoe weinig respons maar misschien heeft iemand hier een oplossing voor dit probleem
:)

• AtRi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:51
Ben ex-tiscali klant en bij mij is het zo dat ik nog wel de bestanden kan bekijken maar geen nieuwe kan uploaden.
Nieuwe Telfort klanten hebben helemaal geen homepage.

• Papillon57
Misschien kun je ze wel weggooien :S

• Papillon57
Inmiddels zelf ook nog maar eens op onderzoek uitgegaan want de enige oplossing van telfort was om me een brief met username en password toe te sturen.
Dat ik wel mijn post via de webmail kon lezen (met hetzelfde password) hebben ze niet gelezen, denk ik.

Het probleem zit in de combinatie van FileZilla met de ex12Move/Tiscali-accounts, met WS-FTP werkt het account wel goed en kan ik uploaden etc.
Het exSpeedlinqaccount heeft geen probleem met FileZilla, raar want alles komt toch bij Telfort terecht....
Uit het log blijkt dat het account de 1e keer wel inlogd maar als er iets ge-upload wordt vraagt het opnieuw om het password en krijgt dan een foutmelding van ongeldig password... ja en dan werkt het dus niet.

Telfort was niet erg ge-interesseerd in de oorzaak/oplossing van het probleem ,zie hun antwoord hieronder, maar ik ben vast niet de enige die hier over struikelt.
Misschien dat ik met deze oplossing iemand anders blij kan maken zodat deze weer bij zijn webspace kan :)

Antwoord Telfort:
Als het benaderen van de webspace via bepaalde programma's wal bereikbaar is maar via andere vervolgens niet lijkt dat aan een instelling in het FTP programma te liggen.
Telfort geeft geen ondersteuning aan FTP programma's maar blokeren ook niet toegang of het functioneren ervan als er gekozen word voor bepaalde programma's

• AtRi
Bij werkt het ook met ws-ftp niet, hij geeft de volgende foutmelding:
"Quota exceeded: using 248132608.000000 of 52428800.000000 bytes"

• Papillon57
Dat is jammer, trouwens ook raar dat als je maar de helft van je ruimte gebruikt dat je al een quota exceeded melding kijgt :(
Succes met het oplossen

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:27
AtRi schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 16:43:
Bij werkt het ook met ws-ftp niet, hij geeft de volgende foutmelding:
"Quota exceeded: using 248132608.000000 of 52428800.000000 bytes"
Je quota is inderdaad overschreden. Kijk nog eens goed.

• AtRi
Ik had inderdaad niet goe gekeken. Maar dit zijn natuurlijk onzin getallen. Ik heb echt geen 248 TB op die server staan.

• Johny_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-09 19:53
De punt moet je zien als een komma. Je mag 50 MB en je zit op 236 en een beetje MB.
Pagina: 1