Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:38
Ik probeer email aan de gang te krijgen op de E90, heb Nokia Mail for Exchange geinstalleerd, active sync ingesteld en ook IIS ingesteld. kreeg eerst aantal foutmeldingen met betrekking tot deze laatste 2. deze heb ik opgelost. krijg nu echter de foutmelding "invalid mail for exchange credentials" Heb de credentials al op verschillende manier ingevoerd zoals gebruikersnaam en volledig mail adres maar niks lijkt te werken. heeft iemand hier ervaring mee of tips?

Alvast bedankt

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:06

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Kijk eens is of je wel met de geïntegreerde browser van je telefoon de URL van je server kan vinden.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Elve1984
Ja dat ging wel, probleem is inmiddels opgelost, had op IIS de Basic Authentication aangezet op Active Sync, maar op de een of andere had die die instelling niet opgeslagen. Op nieuw aangezet en nu werkt het.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:06

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Top dat je ook even de oplossing deel. Zo kunnen gebruikers die dit probleem ook hebben, hier ook iets mee doen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Elve1984
Zit nu nog met 1 probleempje, hij werkt wel via het wireless accespoint maar niet via Gprs, iemand enig idee waar dit in kan zitten?

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-11 12:09
Leondendungen schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:06:
Zit nu nog met 1 probleempje, hij werkt wel via het wireless accespoint maar niet via Gprs, iemand enig idee waar dit in kan zitten?
misschien bij de instellingen "verbinding altijd vragen instellen" of als je een Data-free abo hebt, die instelling als standaard instellen. Dit kan onder de instellingen van MFE

Verwijderd

Probeer anders Nokia Mail ipv Mail for Exchange. Zie http://email.nokia.com

Werkt op zich goed (ook betere GUI), alleen het pushen gaat niet altijd goed. Als je echter om het uur binnenhaalt dan gaat alles prima. Let op: het is maar voor een beperkt aantal telefoons beschikbaar, heb niet scherp of de E90 daar bij zit...

Verwijderd

Leondendungen schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:06:
Is hier inmiddels een oplossing voor gevonden? Met mijn Nokia E60 kan ik prima via WLAN syncen, maar via GPRS komt er ook bij mij geen actie.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Nooit problemen mee eigenlijk. (icm KPN)

Bij je MfE profiel ook het juiste toegangspunt geselecteerd?

Verwijderd

De oplossing heb ik nu gevonden. Bij het toegangspunt KPN Internet moest ik het proxy adres verwijderen. En voila! het werkt ook via KPN Internet

Verwijderd

Nu heb ik een volgend probleem; ik kan geen mail versturen via de mail for exchange account. Bij het opmaken van een mailtje krijg ik een melding 'Berichten: functie wordt niet ondersteund'.

Bij mijn pop3 accounts kan ik wel gewoon op een normale manier mail opstellen.
Pagina: 1