Xbox Verbinden met laptop terwijl laptop wireless is ...

Pagina: 1
Acties:

• Mighty 5nake
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-04-2025
jullie zullen mijn onderwerp waarschijnlijk niet zo goed begrijpen dus leg ik het even gedetaileerd uit hier ...

ik ben dus juist verhuisd en zit voor gedurende een maand zonder internet omdat Telenet zo supersnel is ...

ik heb wel een aardige ondergebuur waarvan ik tijdelijk zijn wifi mag lenen ...

ik heb dus een laptop met inderdaad nu een WIFI verbinding en heb ook op deze laptop een netwerkkaartje ...

ik dacht om dus op mijn xbox online te kunnen een verbinding te maken via een netwerkkabel naar mijn laptop om deze dus ook online te krijgen ,ik heb zelf al wat zitten prutsen maar krijg er maar geen connectie uit ...

ik heb een crosskabel ,en ook een gewoone kabel liggen en mijn lappie draait op Vista Ultimate ...

naar wat ik gehoord heb is dit niet zo moeilijk maar ik slaag er maar niet in ,hopelijk kan iemand mij verder helpen

grtz

Verwijderd

Het is een kwestie van Internet Connection Sharing (ICS) aanzetten op de wireless netwerk adapter en de crosscable gebruiken tussen laptop en spelcomputer.

Het vinkje dat je aan moet zetten heet zoiets als "Allow other users to connect through... blablabla" en die vind je op het tabblad sharing van de properties van de netwerk adapter. Hou er rekening mee dat bij het inschakelen Windows de TCP/IP instellingen van de LAN adapter wijzigt naar een statisch IP adres. Wanneer je de LAN verbinding weer normaal wil gebruiken schakel je ICS uit en zet je de TCP/IP settings weer op automatisch.