Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

keyboard problemen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
goeie dag allen. ik ben nu sinds twee weken in het bezit van een microsoft keyboard, maar toen ik hem uit de verpakking haalde en de onvanger aansloot kon ik alleen nog maar de "functie" opties gebruiken.

voorbeeld in word: als ik in word de "H" aansla dan krijg ik IPV de H in beeld de tab "help"

de land instellingen van het keyboard staan goed. ik heb de windows zelfs al van de HDD verwijderd door hem op mijn eigen pc op slave te formateren dit mocht ook niet baten. tijdens de instalatie doet het probleem zich weer voort. het resetten van de bios heeft ook geen zin dat werkt ook niet.

ik heb mijn eigen LOGITECH WAVE aangeslooten en ook dat mocht niet helpen evenals het geet een ander bedraad USB keyboard of PS2 keyboard het niet deden.

kan iemand mij hierbij helpen ik ben ten einde raad zelf denk ik dat het MOBO er geen zin meer in heeft wat mij erg raar lijkt want dat kan niet stuk gaan na het aansluiten van een USB apparaat.

MVG Broad_daylight

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Werkt dat toetsenbord wel op een andere pc?
Als je test op je eigen pc met een livelinux, heb je hier hetzelfde probleem?

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:32
Waarschijnlijk zit er op je toetsenbord een knopje om functietoetsen in of uit te schakelen. Staat waarschijnlijk ook in de handleiding ;)

Verwijderd

Topicstarter
heeft een keybord een eige memmory dan want bij de nieuwe install doet ie het ook niet, zelf niet in de bios

en het keyboard doet het wel op andere PC's

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2008 16:25 ]

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:24

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Klinkt alsof de "ALT"-knop vastzit ofzo... Alt-H is namelijk in Word het Help-menu...

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:45

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Drivers voor het keyboard geinstalleerd :?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:17
Als je zelf al zegt dat het toetsenbord wel op een andere pc werkt. En daarbij dat 3 andere toetsenborden het niet doen op die pc. Dan is het toch wel duidelijk dat er iets mis is met die pc en niet met je toetsenbord?

En je hebt op zich wel gelijk dat een usb-apparaat aansluiten een moederbord niet zomaar stuk laat gaan. Maar zo te lezen ben je die pc aan het herinstalleren? Was daar een reden voor? (Een niet werkend toetsenbord misschien?)

Wat meer informatie over wat je aan het doen was is misschien wel handig.

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:32
Tja, die conclusie lijkt me inderdaad correct, maar probeer anders eens de gehele BIOS te resetten naar defaults.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb alles verteld wat ik aan het doen was, en de bios heb ik al 5X ge-reset!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-11 23:44

Pathogen

Shoop Da Whoop

Klinkt alsof je ergens sneltoetsen in Windows of Office aan hebt staan.
Kijk eens in het Configuratiescherm bij Toegankelijkheidsopties (icoontje met rolstoeltje in XP) en zet alle vinkjes uit.
Pagina: 1