Aanbrengen nieuwe meuk

Pagina: 1
Acties:

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07-2025
Ja, ik weet het, over meukposts wordt niet gecommuniceerd, maar ik wil het toch even aanbrengen.

Ik heb meer dan een maand geleden een meuktip ingestuurd voor een firmware update van de Nikon D80. Kleine update, maar hij werd wel geplaatst.

2-3 weken geleden heb ik een meuktip ingestuurd met de nieuwe firmware van de D300. Grote update, alleen wordt er blijkbaar geweigerd hem te posten. Waarom? De vorige firmware updates van dit model staan wel netjes op de site.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Die heeft niets met weigeren te maken, maar waarschijnlijk een blinde vlek omdat dslr-meuk voor veel redacteuren nieuw is. We zullen hier iets beter op letten.

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07-2025
Ik heb tweemaal geprobeerd om dit in te sturen, ondertussen is de link weer uit jullie database verwijderd. Dat lijkt mij toch richting weigeren te gaan...

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-02 22:21

Qwerty-273

Meukposter

Het kan ook goed zijn, dat de link wel in de meukqueue is gekomen, maar daar door tijd gebrek niet tijdig is opgepakt (vakanties, vrijedagen, drukke dagen etc. etc. etc.) en het daardoor in zijn 'tijdsduur' elke keer net gemist is. Een item staat standaard 72 uur in de meukqueue waarna hij automatisch verwijderd wordt.
Dat als ter info.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.