• snifrrr
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-02 09:39
Momenteel heb ik een xbox met daarop XBMC, echter heb ik onlangs een plasma scherm aangeschaft en wil ook HD materiaal afspelen. De Xbox XBMC accepteert dit niet dus wordt het tijd om over te stappen naar een ander systeem. Nu heb ik zitten kijken naar een windows media center en xbmc op een windows machine, maar dat zie ik niet echt zitten.

Zijn er andere mogelijkheden indien ik het volgende wil:
DIVX / HD / DVD / ISO / BIN / IMG / MKV / SRT direct af te kunnen spelen, liefst via een HDMI aansturing

uitzending gemist / rtl gemist etc.

muziek / foto's afpspelen

onboard DVD / bluray speler

Heb zitten kijken naar zo'n HDX1000 of popcornhour, echter dat zijn echte media tanks en die streamen vanaf een andere locatie, ik zou graag iets hebben waar ook uitzending gemist en rtl gemist en evt andere sctipts op kunnen. Tevens wil ik dat er ook een dvd / bluray speler inzit voor het afsplen van losse schijfjes.

ZIjn er alternatieven???

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:17

DarkSide

theres no place like ::1

De NMT's (pocorn hour etc) kunnen ook voorzien worden van een interne HD. Dus hoeven niet te streamen. Voor deze NMT's zijn er ook scripts die uitzending gemist kunnen leveren. En de community is groeiend, er komt vast nog meer voor uit. Deze NMT's kunnen eigenlijk alles wat je zoekt, behalve dat ze geen onboard

Een HTPC met XBMC (of mediaportal) heeft wel alles wat je zoekt, maar is wel een stuk duurder.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• snifrrr
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-02 09:39
kom je dus toch uit op een htpc of mediaspeler, weet iemand hoe uitzendinggemist / rtlgemist en dergelijk werkt in mediaportal

• xyl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-02 13:17

xyl

Dune HD Center of Dune BD Prime. (Maar dat had je ook geweten als je de laatste pagina van het NMT topic had gelezen want daar ben je namelijk naar op zoek...) ;)