Continu foutjes in de PW?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Topicstarter
Het valt me al een tijdje op dat er consequent foutjes zitten in de PW.

Bijvoorbeeld als ik bij populairste producten kijk, dan zie ik Samsung NC10 wit 391 euro.
Als ik echter daar op klik blijkt de laagste prijs 399,- te zijn.

Ook bij de zwarte versie zit een dergelijk verschil. Ook vorige week toen de prijzen nog anders waren was er een dergelijk verschil.

Het prijs-edit-knopje lijkt me geen oplossing voor dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dit klopt gewoon hoor, de goedkoopste staat er ook voor 391 euro. pricewatch: Samsung NC10-KA04NL Wit
Het gaat alleen om het filter dat erop staat. Standaard staat deze op verzenden, en als de goedkoopste shop dat niet aangegeven heeft staat die niet bovenaan in het overzicht. Als je onderaan kijkt zie je dat de NC10 voor 391 euro bij IT's te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:44

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
De laagste prijs is in het geval dat jij noemt de prijs van IT's. Het probleem is alleen dat zij voor de standaard betaal + verzend combinatie (Dit is dacht ik opsturen + vooruitbetalen) geen prijs hebben opgegeven. De goedkoopste aanbieder die dit wel heeft is Dixons, deze rekent namelijk geen verzendkosten en komt daardoor bruto en netto op €399,99. Van IT's is alleen de bruto prijs bekend, €391,- waardoor hij in het grijs onderaan de lijst komt.

Verrek, ik moet wat sneller typen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Dirk op 19-11-2008 10:15 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Topicstarter
Ah bedankt. Weer wat geleerd :)

• joppe.s
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-03 17:38
Maar BCC staat ook in het grijs terwijl die bij de samsung voor 399,99 gratis verzending aangeven, vanuit de webshop. klopt dat dan ook gewoon?

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
BCC is geen Pricewatch Manager shop, en voor dergelijke shops nemen wij de verzend en betaalmethodes niet op. Zij komen daarom niet door het filter naar boven, maar hun prijs is wel te zien :).

http://twitter.com/randalpeelen

Pagina: 1