Ik had laatste dagen al ontzettend last dat mijn pc niet vooruit is te branden en als ik ergens klik soms 5 tot 10 seconden vertraging heeft. Dus ik vanochtend weer het zelfde probleem hebben en start mijn computer opnieuw op, alleen dit maal wilde hij niet meer opstarten. Ik ben bang dat het aan de voeding ligt, maar weet dit niet zeker.
Ik heb al alles los gegooid van de voeding en alleen het moederbord erop aangesloten en geprobeerd te starten, maar dat doet ook niks. Zijn er andere manieren om te testen of het aan de voeding ligt of gewoon heel het moederbord aan diggelen is? Ik heb namelijk geen andere voeding op het moment ter beschikking en zou dus een nieuwe moeten gaan kopen om het uiteindelijk te kunnen testen.
De voeding was een q-tek trouwens, dus kwaliteit is niet erg hoog.
Ik heb al alles los gegooid van de voeding en alleen het moederbord erop aangesloten en geprobeerd te starten, maar dat doet ook niks. Zijn er andere manieren om te testen of het aan de voeding ligt of gewoon heel het moederbord aan diggelen is? Ik heb namelijk geen andere voeding op het moment ter beschikking en zou dus een nieuwe moeten gaan kopen om het uiteindelijk te kunnen testen.
De voeding was een q-tek trouwens, dus kwaliteit is niet erg hoog.