Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Adobe] - Create Suite via US store of NL store

Pagina: 1
Acties:

• gvanh
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-12-2023

gvanh

Webdeveloper

Topicstarter
Als ik via adobe.com Adobe Creative Suite wil aanschaffen, dan kan ik kiezen voor specifieke shops (b.v. U.S. of Netherlands). Prijzen lopen enorm uiteen. Prijs voor de suite in de US-store is $1799,- (=EUR. 1425,-). In de Netherlands store kwam de prijs op ongeveer EUR.2200,-.

Wanneer ik ervoor zou kiezen om de software te downloaden via de US store, dan moet ik wel een adres in de U.S. opgeven.

Wanneer ik een gefingeerd adres in de U.S. opgeef, heeft dat dan consequenties voor de legaliteit van de licensie?

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 07:51
Geen idee, maar ben je de belasting (invoerrechten) dan niet aan het negeren? Daar zal het verschil wel vandaan komen?

[ Voor 7% gewijzigd door _H_G_ op 19-11-2008 12:17 ]

• gvanh
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-12-2023

gvanh

Webdeveloper

Topicstarter
Ja, daar zal het inderdaad wel vandaan komen. Maar ik dacht dat dat ging over BTW. Is dat niet de 13e richtlijn, ooit door vriend Bolkenstein verzonnen vanuit de Europese Commissie?

Het verschil is wel flink meer dan 19% namelijk.

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 07:51
Mja, wist het ook niet tijdens posten. Dacht ook dat het invoer-vrij is (en dus alleen BTW).

Wel ff gezocht, maar kon geen duidelijke informatie vinden :S