Hallo medetweakers,
Ik heb een klein probleempje :
Zaterdag avond gebeurde dit in eens op mijn beeldscherm :

Echt heel raar, allemaal kleine,gekleurde,bewegende pixels op mijn beeldscherm!
Dus ja , ik mijn pc opnieuw opstarten. Goed opgestart maar nog steeds het zelfde probleem.
Daarna heb ik gelijk mijn Windows Vista 64bit opnieuw geinstaleerd ( harde schijven ook geformateerd ) .
Alles verliep soepel, pc moest opnieuw opstarten , en tot mij verbasing zag ik dit als Boot Screen :

Hij laadt wel maar na 15 seconden ofzo doet ie weer restart.
Windows weer opnieuw geinstalleerd . Dit keer goed opgestart, drivers gedownloadt, windows updates geinstallerd : moet opnieuw opstarten, nou dus ik opnieuw opstarten , en dan krijg ik weer die rare Boot Screen van windows. en zo bleeft het maar gaan.
Als ik herstellen kies op de Vista instalatie menu. doet ie het wel . ik krijg bureublad en de rest . Alle drivers werken wel , maar Nvidia wil niet instaleren. Ik krijg een error :
"Installshield Wizard Complete"
"The system has not been modified. To install this program at a later time, run the installation again."
En daar zit ik nu dus mee : Restarts, en Nvidia fouten.
Ik dacht dat ik een virus eerst had , maar ik heb toch de harde schijven geformateerd?
MIjn Specs zijn :
Q6600 2.4ghz
4gb TakeMS 667 Ram
9800 GX2 GPU
ASUS p5b MX ( heel oud ) Mobo
500 GB Samsung HDD
600 W OZC PSU
Ik heb een klein probleempje :
Zaterdag avond gebeurde dit in eens op mijn beeldscherm :

Echt heel raar, allemaal kleine,gekleurde,bewegende pixels op mijn beeldscherm!
Dus ja , ik mijn pc opnieuw opstarten. Goed opgestart maar nog steeds het zelfde probleem.
Daarna heb ik gelijk mijn Windows Vista 64bit opnieuw geinstaleerd ( harde schijven ook geformateerd ) .
Alles verliep soepel, pc moest opnieuw opstarten , en tot mij verbasing zag ik dit als Boot Screen :

Hij laadt wel maar na 15 seconden ofzo doet ie weer restart.
Windows weer opnieuw geinstalleerd . Dit keer goed opgestart, drivers gedownloadt, windows updates geinstallerd : moet opnieuw opstarten, nou dus ik opnieuw opstarten , en dan krijg ik weer die rare Boot Screen van windows. en zo bleeft het maar gaan.
Als ik herstellen kies op de Vista instalatie menu. doet ie het wel . ik krijg bureublad en de rest . Alle drivers werken wel , maar Nvidia wil niet instaleren. Ik krijg een error :
"Installshield Wizard Complete"
"The system has not been modified. To install this program at a later time, run the installation again."
En daar zit ik nu dus mee : Restarts, en Nvidia fouten.
Ik dacht dat ik een virus eerst had , maar ik heb toch de harde schijven geformateerd?
MIjn Specs zijn :
Q6600 2.4ghz
4gb TakeMS 667 Ram
9800 GX2 GPU
ASUS p5b MX ( heel oud ) Mobo
500 GB Samsung HDD
600 W OZC PSU