Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Alternatief voor powerpost

Pagina: 1
Acties:

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Nu online

Twazerty

AVCHDCoder developer

Topicstarter
Ben de Camel Powerpost een beetje zat. Je kunt niet eens een scheduler instellen. Dus om 2 uur even naar 80kb/s en om 10 uur weer naar 20kb/s. Ik kan maar geen programma vinden waarbij dat wel kan. En de gewone newsreaders kunnen geen files posten op usenet. Wie kent er een post programma waarbij je wel een scheduler ik kunt stellen? Zoeken naar usenet posting scheduler leverde geen bruikbare resultaten op? Wie kan me wat programma's noemen. Of zijn er geen programma's met een scheduler?

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kun je niet beter op zoek gaan naar een losse trafficshaper? Die kun je dan combineren met je favoriete reader :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Hellanzb met 2 configjes, en dan gewoon om 10.00 even die configjes laten wisselen en hellanzb laten herstarten? Kost je ongeveer 2 seconden ;).

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Nu online

Twazerty

AVCHDCoder developer

Topicstarter
Boudewijn schreef op woensdag 19 november 2008 @ 09:33:
Hellanzb met 2 configjes, en dan gewoon om 10.00 even die configjes laten wisselen en hellanzb laten herstarten? Kost je ongeveer 2 seconden ;).
Ik moet een poster hebben en geen reader :)
Spider.007 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 09:26:
Kun je niet beter op zoek gaan naar een losse trafficshaper? Die kun je dan combineren met je favoriete reader :)
Daar had ik ook aan zitten denken. Ben even aan het zoeken geslagen en de eerste met een scheduler was weer betaald 8)7

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.