Graag zou ik willen weten waarom de "individuele inch" categorieën zijn verdwenen. Deze optie maakt het zeer eenvoudig om snel te zien welke maat monitor in acceptabele prijsclasse valt en welke niet. bij mij was bijvoorbeeld 22' betaalbaar maar vind ik 24' te duur, ik zie het in de nabije toekomst wel gebeuren dat hier een verschuiving plaats zal vinden van 22' als prijs kwaliteit topper naar 24'.
Selecteer een gewenste grootte bij 'Scherm Diagonaal' in het zoekveld rechts en klaar ben je
The devil is in the details.
Verwijderd
Je kunt bij voorkeuren toch gewoon een inchmaat opgeven? Dan worden je resultaat gefilterd en krijg je alleen die maten te zien die je hebt opgegeven.
@ Hahn en HlpDsk, maar wel veel omslachtiger, aantal keer meer klikken, plus dan moet je bijv. 21,1 21,5 en 21. selecteren en dan naar beneden scrollen en OK klikken
Wat je 'veel' omslachtiger noemt... Het kost je misschien 3 seconde extra werk, is dat nou echt zo'n ramp?
The devil is in the details.
Verwijderd
Je wilt heel specifiek een exacte maat kunnen zoeken, maar vervolgens is het weer niet goed als je dan ook precies dat kunt. Ja, zo kun je overal een probleem van maken.
Dit is wel veel praktischer als je niet bewust op zoek met naar één specifieke maat, maar 22" en 24" schermen wilt vergelijken o.i.d...explorer007 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 20:09:
@ Hahn en HlpDsk, maar wel veel omslachtiger, aantal keer meer klikken, plus dan moet je bijv. 21,1 21,5 en 21. selecteren en dan naar beneden scrollen en OK klikken
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
klopt, maar gisteren bestonden deze categorieën nog. Daarnaast zouden beide categorieën kunnen blijven bestaan waarbij 21, 22, enz sub categorieën zijn.
Met de toename van het aantal "afwijkende" formaten, zoals bijvoorbeeld 21,3", 25,5" en de toename van groter formaat monitoren hebben wij er voor gekozen de categorieën opnieuw in te delen naar ongeveer dezelfde resoluties. Daarbij sneuvelen inderdaad de individuele monitor formaat categorieën.
In de oude situatie hadden we de categorieën nog verder moeten uitbreiden, iets dat de overzichtelijk niet ten goede komt.
In de oude situatie hadden we de categorieën nog verder moeten uitbreiden, iets dat de overzichtelijk niet ten goede komt.
Als het gaat om prijs moet je sowieso op prijs zoeken en niet op grootte. Er staat nu toevallig een 24" scherm voor nog geen € 200 in de PW. Zou denk ik zonde zijn als je alleen naar 22" schermen zoekt en die dan over het hoofd ziet.
Signatures zijn voor boomers.
Mijn complimenten voor deze wijziging. Ik ergerde me er al dood aan dat 25.5" bij overig stond en niet bij 26"
Goed opgelost
Maakt het een stuk overzichtelijker. Ik zou bijna verder durven gaan door te zeggen dat die hele subcategorie structuur eruit kan. Je kan ten slotte aan de rechterkant toch zoeken. Net als bij harde schijven in principe.
Goed opgelost
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Dat idee is ook voorbijgekomen Hooglander1, maar als je nu op monitoren klikt krijg je alsnog alle monitoren te zien. Dus alle subcategorieën zijn in dat opzicht een kadotje voor de mensen die het wel handig vinden
.
.
En ohja, er vielen dus duidelijk formaten buiten de boot in de vorige categorisering. De nieuwe 23" schermen zijn daar een goed voorbeeld van. De huidige manier van indelen komt een stuk beter overeen met hoe de meeste bezoekers hun zoektocht naar de ideale monitor zullen starten.
breinbreker: zou jij 25,5" indelen onder 25", 26" of een overigen categorie?
Wat je ziet gebeuren is dat steeds meer nieuwe monitoren de televisies achterna gaan als het gaat om beeldverhoudingen en resoluties. Zo heeft Samsung gister nog schermen aangekondigd met een hd-ready en full-hd resolutie, en heeft Dell 23" schermen met full-hd of hoger resolutie. Nu moet je dergelijke resoluties eigenlijk niet zo noemen als je het hebt over monitoren, maar ach, dat verschil wordt ook steeds kleinerexplorer007 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 20:03:
...ik zie het in de nabije toekomst wel gebeuren dat hier een verschuiving plaats zal vinden van 22' als prijs kwaliteit topper naar 24'.
En ohja, er vielen dus duidelijk formaten buiten de boot in de vorige categorisering. De nieuwe 23" schermen zijn daar een goed voorbeeld van. De huidige manier van indelen komt een stuk beter overeen met hoe de meeste bezoekers hun zoektocht naar de ideale monitor zullen starten.
breinbreker: zou jij 25,5" indelen onder 25", 26" of een overigen categorie?
Pagina: 1