Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[OL 2003 - Win XP] Crasht op Cached Exchange Mode *

Pagina: 1
Acties:

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 21:55

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Raar probleempje waar ik dus inderdaad zelf niet uitkom. Ik heb gezocht op Google en op GoT, op Microsoft-site en nog een paar van die forumpjes. Echter nergens kom ik hetzelfde probleem tegen.
Wel een probleem wat er erg op lijkt waarin wordt gewezen op een registry-key die ik moet verwijderen, maar die key bestaat niet op de betreffende PC.

Situatie:
De gebruiker had opeens last van dat z'n Outlook een foutmelding gaf, opnieuw opstartte en weer met dezelfde melding kwam.
Heb ik een nieuw profiel aangemaakt. Bij het venstertje 'Preparing for first use' krijg ik de volgende melding:

Afbeeldingslocatie: http://www.tboekholt.com/images/outlook_error.jpg

Ik heb de OST-files op de PC verwijderd (stiekem ge-renamed), dat hielp niet.
Toen heb ik de map waar die OST's in staan verwijderd (ook stiekem ge-renamed) maar ook dat hielp niet...
Daarna heb ik via de profiel-settings (Control Panel --> Mail) de Cached Exchange Mode uitgevinkt, en dan komt de error dus niet meer. Maar het is dus wel de bedoeling dat dat aan blijft staan :)

Op de Microsoft-site heb ik ook gezocht, daar kwam ik niks tegen, ook niet iets wat erop lijkt zelfs. Ik heb hele lijsten met symptomen/artikel-titels langsgelopen maar helaas.

Heeft iemand enig idee waar dit in kan zitten? Thanx! _/-\o_

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:54
Staat de verwijzing naar zijn OST file goed? Ik bedoel Mail setup - bij exchange server settings, more settings - Tab Advanced, Offline Folder settings. als dit pad fout is crashed outlook de hele tijd in cached mode.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Zojuist gecheckt, en ja de verwijzing naar de OST-file is juist.
Heb ik ook nog even die OST gerenamed, maar dan maakt hij een nieuwe aan (van 265KB) en loopt hij weer vast op hetzelfde punt...

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:51

ByteDelight

Retro computing is alive!

Ik heb een soortgelijk probleem ook wel eens meegemaakt.

Als ik me goed herinner trad het bij mij op wanneer ik een nieuwe computer installeerde en Office (2003) installeerde vóórdat ik een tweede user account aangemaakt had.

De oplossing was meen ik een herinstallatie van Office.
Maar het is alweer zolang geleden...

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Ik had zonet de Cached Mode even uitgezet om in Outlook zelf te kunnen kijken, maar na 2 minuten liep hij weer vast met dezelfde melding.

N.a.v. wat bverstee zegt ga ik nu eerst een tweede account aanmaken (kan me echter niet voorstellen dat dat helpt) en daarna even Office opnieuw installeren.

Ik post mijn bevindingen hier weer! :)

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Nou het heeft niet gewerkt maar nu blijkt ook dat de HD bad blocks heeft.
De PC vertoont allerlei kuren, van ontbrekende items in Computer Management
(o.a. Local Users and Groups :? ) tot de vreemdste foutmeldingen op willekeurige momenten.

Voor deze PC gaan we dus wat anders regelen :)

Dit topic mag op slot.
Pagina: 1