MacBook laten kopen door student

Pagina: 1
Acties:
  • 441 views

• microcuts
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-02 13:56
Hallo allemaal,

Ik wil binnenkort een MacBook gaan kopen (de 1200 euro)
Nou ken ik iemand die student is en hem via surfspot.nl voor 1108 euro kan krijgen.
Kan ik dan in de problemen komen als die hem bestelt en dan aan mij geeft? Bijvoorbeeld met garantie e.d.

Bedankt!

[ Voor 1% gewijzigd door Moonsugar op 11-06-2021 10:31 ]

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Los van het feit of dit wel of niet problemen oplevert, (Je kunt bij garantie claims het via dezelfde persoon wat het gekocht heeft spelen) is dit onrechtmatig gebruik van surfspot, aangezien aangesloten instellingen overeenkomsten heeft voor de studenten en niet voor anderen.
Eindgebruiker: onder eindgebruiker wordt uitsluitend begrepen de natuurlijke persoon die als student/leerling * (*) is ingeschreven bij een instelling danwel als personeelslid/medewerker is aangesteld bij of in dienst is van een instelling en die rechtmatig in het bezit is en rechtmatig gebruik maakt van de voor een bestelling via SURFSPOT.NL benodigde username en wachtwoord;
Dit kun jij dus niet in dit geval

[ Voor 51% gewijzigd door asfaloth_arwen op 18-11-2008 18:45 ]

Specs

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-12-2025

ByteDelight

Retro computing is alive!

* Eindgebruiker: onder eindgebruiker wordt uitsluitend begrepen de natuurlijke persoon die als student/leerling * (*) is ingeschreven bij een instelling danwel als personeelslid/medewerker is aangesteld bij of in dienst is van een instelling en die rechtmatig in het bezit is en rechtmatig gebruik maakt van de voor een bestelling via SURFSPOT.NL benodigde username en wachtwoord;
Eigenlijk hoor je het hier niet te vragen.

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

We gaan je hier niet helpen met het plegen van fraude.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.