De licentiedatum kan niet geschreven worden.
Neem contact op met Customer Support voor meer details.
Dit is de foutmeldig die ik krijg als ik TDU wil installeren. TDU doet het bij mij al goed sinds dat het spel is uitgekomen maar ik gooi vaak een clean install op m'n pc en moet dan dus alles opnieuwe installeren.
Deze keer krijg ik dus deze foutmelding bij het installeren van TDU. (cd erin en dan meteen die foutmelding)
Wat ik al geprobeerd heb:
Met gekopieerde cd, zelfde.
Met orignele cd, zelfde.
Met een image van internet, zelfde
Datum van de pc veranderd (tot 2006 elke maand geprobeerd)
toen contact opgenomen met CS maar geen reactie gekregen. Goolge afgestruind in het engels en in het nederlands... enige hit is een forum (9lives) maar daar hebben ze ook geen antwoord.
Heeft iemand een oplossing??
species:
e6600
asus p5b deluxe
x1900xt
samsung f1 750GB
asus dvd fikker
heb je ook een keer een orgineel spel gekocht
Neem contact op met Customer Support voor meer details.
Dit is de foutmeldig die ik krijg als ik TDU wil installeren. TDU doet het bij mij al goed sinds dat het spel is uitgekomen maar ik gooi vaak een clean install op m'n pc en moet dan dus alles opnieuwe installeren.
Deze keer krijg ik dus deze foutmelding bij het installeren van TDU. (cd erin en dan meteen die foutmelding)
Wat ik al geprobeerd heb:
Met gekopieerde cd, zelfde.
Met orignele cd, zelfde.
Met een image van internet, zelfde
Datum van de pc veranderd (tot 2006 elke maand geprobeerd)
toen contact opgenomen met CS maar geen reactie gekregen. Goolge afgestruind in het engels en in het nederlands... enige hit is een forum (9lives) maar daar hebben ze ook geen antwoord.
Heeft iemand een oplossing??
species:
e6600
asus p5b deluxe
x1900xt
samsung f1 750GB
asus dvd fikker
heb je ook een keer een orgineel spel gekocht
[ Voor 4% gewijzigd door the mod man op 18-11-2008 16:26 ]
I can't wait to shoot!