Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Wat zijn precies de overige kosten van t-mobile

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij mijn t-mobile aansluiting heb ik een Relax 300 abo, 25 SMS bundel en web n walk. Nu zie ik op mijn online belstatus 0,65 € overige kosten. Dat is natuurlijk niet veel maar ik heb liever niet dat die stijgen ;)

Bij de klantenservice konden ze niet zien waar die overige kosten vandaan komen. Ik heb alleen mobiele, vaste nummers en klantenservice + voicemail gebeld. Iemand een idee waar deze vandaan komen?

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:38
Ik heb inderdaad ook kosten buiten m'n bundel, te weten € 0,12. (Heb een Relax150 sim only + 100 SMS) Nu vind ik dat geen probleem, maar ik vraag mij echter af inderdaad waar dit vandaan komt. Mobiel internet kan het niet zijn want ik heb web'n'walk erbij en in het buitenland ben ik niet geweest. Ook heb ik niet naar nummers gebeld die niet binnen m'n bundel vallen.

Ook kan ik op de officiële tarieflijst van T-Mobile nergens een dienst vinden die € 0,12 kost. Alles kost meer per eenheid.

Factuur maar afwachten dus.

Verwijderd

Dat kan zijn SMS, of over je bundel heen.

Normaliter heb je geen extra kosten bij T-mobile als je niet over je bundel(s) bent heengegaan.

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:38
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 17:18:
Dat kan zijn SMS, of over je bundel heen.

Normaliter heb je geen extra kosten bij T-mobile als je niet over je bundel(s) bent heengegaan.
Dat begrijp ik ook nog wel. Ik heb nog voldoende belminuten/sms over in mijn bundel. Bij geen enkele provider krijg je extra kosten voorgeschoteld als je binnen je bundels blijft. Zoals eerder vermeld is er geen enkele dienst die per afgerekende eenheid € 0,12 kost, dus per-ongeluk een dienst gebruiken die niet binnen de bundel valt kan het ook niet zijn.

Nog meer mensen hier last van?

Verwijderd

Hmmz.. 65 cent komt me niet bekend voor.. 12 cent wel..
Zodra je een sms-bundel hebt en boven die bundel uit komt, betaal je 12 cent voor een sms-je las ik..

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Wacht gewoon even geduldig de factuur af. Als het dan nog steeds niet gespecificeerd staat kan de klantenservice het je vast wel vertellen.

Hier kunnen we toch ook niet meer doen dan gokken?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Ik heb precies hetzelfde elke maand. Altijd een bedrag tussen de 0 en 1 euro wat onverklaarbaar is aangezien ik geen kosten maak, staat altijd internet alleen dat kan toch alleen via 3G gaan?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Pagina: 1