Toon posts:

8600GT aan het sterven?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn Evga 8600GT is volgens mij aan het sterven, hij begint staats vaker artifacts te geven in games, de fps gaat dan naar 3 en hij begint artifacts te geven. Te tempraturen zijn echter gewoon zoals gewoonlijk, echter is deze videokaart een keer overclocked geweest, maar omdat dit niet stabiel liep, heb ik hem maar weer op default gezet. Dus ik hoop dat er nog enige garantie is.

Edit: Dankje voor de hulp, ik blijf Tweakers een goed Forum vinden :) Ook hierbij weer duidelijke informatie :)
En natuurlijk blijven de snelle reacties ook nog weg :P Echt Toppie hier :D Erg bedankt voor de hulp, ik ga meteen even een nieuwe schooien xD

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2008 14:43 ]

• MeijsteR
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
En je bedoeling met dit topic is? Wil je bevestiging? Nou bij deze mogelijk is videokaart aan het kapot gaan. Terug naar de winkel voor je garantie en klaar ben je.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Het zit er wel in dat deze kapot is, maar mócht je de mogelijkheid hebben, test de kaart in een ander systeem. Dit om bijv. je voeding uit te sluiten, dat kan ook nog een veroorzaker zijn. Een softwarematig probleem kan het overigens ook zijn, probeer 's wat andere drivers.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga een even uitzoeken, wat er nou precies allenmaal aan de hand is. Jullie horen nog van me :)