Let them fight the good fight, I'll fight the war.
Niemand weet dus een oplossing hiervoor??
want ik weet bijna zeker dat bij iedereen dit ook gebeurt !!??
naarheid
want ik weet bijna zeker dat bij iedereen dit ook gebeurt !!??
naarheid
Mm, nu je het zegt heb ik daar ook last van. Heb geen idee wat je er aan kunt doen. Post anders ff op forum van Matrox, daar hebben ze goede/snelle support.
Dit is bij iedereen zo..
Concrete Loop Watercooling
Dan is die DVDmax optie eigenlijk best nutteloss toch?
want de bedoeling is toch dat je een een film of clip op je tv afspeelt en alsnog gewoon door kan werken op je pc.
Wanneer komen ze nou met een update dat hier toch weer iets goeds van maakt?
want de bedoeling is toch dat je een een film of clip op je tv afspeelt en alsnog gewoon door kan werken op je pc.
Wanneer komen ze nou met een update dat hier toch weer iets goeds van maakt?
Niet helemaal.
Als je gebruik maakt van DVD Max dan is het (voor het niet-schokkend afspelen van je film) zowiezo niet aan te raden om andere dingen te doen als je een film kijkt. Het is namelijk zo dat alle handelingen (dus ook het decoderen van de film) nog steeds door je CPU worden gedaan, dus als je bijv. een HD aanspreekt dan schokt je film op je TV-out (tenzij je natuurlijk een bruut SCSI systeem hebt).
Maarja, wie speelt er nou een film af terwijl hij/zij ook bezig is met andere dingen ?
Als je gebruik maakt van DVD Max dan is het (voor het niet-schokkend afspelen van je film) zowiezo niet aan te raden om andere dingen te doen als je een film kijkt. Het is namelijk zo dat alle handelingen (dus ook het decoderen van de film) nog steeds door je CPU worden gedaan, dus als je bijv. een HD aanspreekt dan schokt je film op je TV-out (tenzij je natuurlijk een bruut SCSI systeem hebt).
Maarja, wie speelt er nou een film af terwijl hij/zij ook bezig is met andere dingen ?
Concrete Loop Watercooling
Misschien wil een zusje een film zien terwijl jij gewoon andere dingen wil doen op je pc...Maarja, wie speelt er nou een film af terwijl hij/zij ook bezig is met andere dingen ?
Ik heb dit probleem niet met mijn G400, ik heb powerdesk 5.25.019. Volgens mij gebruiken de G400 en de G450 dezelfde powerdesk.