• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-04 09:15

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Topicstarter
Ik wil binnenkort de All in One pc van Sony kopen.
Dit omdat het op dit moment de beste all in one pc is, volgens alle(!) reviews.
Het gaat om deze:
https://www.sonystyle.nl/...0087E10080022BC29B74)/.do

De VGC-LV1S.

Maar nu heb ik nog wel 1 struikelpuntje. Alle specs zien er goed uit. sterke processor, genoeg geheugen etc.
Maar de videokaart...is die wel goed eigenlijk?
De NVIDIA® GeForce® 9300M GS

Kan ik hiermee bijvoorbeeld goed GTA (nieuwe die nog uit moet komen) gaan spelen?
Want als ik bij notebookcheck kijk, dan presteert hij nog minder dan wat ik in mijn Dell Inspiron 9400 heb (7900 GS).

Ik heb niet echt verstand van grafische kaarten, dus daarom mijn post.

Huub Huub Barbatruc!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Nee, kaartje is niet bedoeld om mee te gamen. GTA zal hier dan ook zeer waarschijnlijk zeer beroerd op draaien.

• Rye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-01 01:46

Rye

Die 9300 zal geschikt zijn voor HD content en andere multimedia eisen, helaas is die kaart voor gamen niet echt geschikt. Een heel simpel spelletje draaien gaat nog wel, aero gaat ook, maar GTA4 kan je wel vergeten. Zelfs oudere spellen; bf2, coh, of cod zullen beroerd draaien,

www.ping-win.nl

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik heb niet echt verstand van grafische kaarten, dus daarom mijn post.
Wat dacht je van zelf op zoek te gaan? Dan krijg je namelijk verstand - hoe denk je dat de rest van ons wal dergelijk 'verstand' bemachtigd hebben?

Je hebt zelf opgezocht dat de videochip slechter presteert dan wat je al hebt. Dan de vraag hoe het presteert in een spel dat nog niet uit is. Open deur: dat weten we zodra het spel uit is...

Oslik blyat! Oslik!