Prijzen van locked bedrijven aanpassen.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-07 14:11

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Topicstarter
Ik begrijp dat bezoekers de prijzen van locked bedrijven niet kunnen aanpassen/toevoegen.

Ik vraag me af of admins dat wel kunnen doen of dat jullie die 'recht' alleen maar aan winkeleigenaren toekennen.
En als admins wel de prijzen kunnen toevoegen, waar kun je dan een melding maken dat een locked winkel ook een bepaald artikel koopt?

For example: Winkel 2call (locked) verkoopt de Nokia N96 voor € 528,00 (incl.) (link)

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Topicstarter
Trouwens, vroeger kon je volgens mij een directe link toevoegen naar de pagina van de prijs + de verzendkosten invullen. Kan dat niet meer?

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

De shop bepaald met welke producten zij adverteert. De admins kunnen daarom uitsluitend foute prijzen aanpassen of verwijderen. Maar geen nieuwe prijzen/producten van locked shops toevoegen.

De verzendkosten staan in een aparte tabel of worden via de automatische koppeling geïmporteerd. De verzendkosten hoeven dan ook niet bij de prijs ingevuld te worden. Zover ik weet heeft dat ook nooit gekund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Topicstarter
Ik vind het stom dat bedrijven die producten voor erg lage prijzen verkopen, dat niet vermelden op de pricewatch. Maar ja, ik begrijp ook wel dat het de domme schuld is van de bedrijven zelf.

Ik vraag me wel af waar je kunt vermelden wat de "extra kosten" zijn en wat de directe link is naar de prijs.
Als je nu op de pricewatch kijkt naar de Nokia N96, dan zie je dat een heleboel winkels (waarvan ik de prijzen net heb toegevoegd) allemaal op grijs staan en die directe link missen. :)

Rex