Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsjes
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:19
Hallo,

Ik heb al een tijdje een pc staan die ik bijna niet gebruikte ivm met een MBP. Nu heb ik deze pc aan een maat gegeven ter vervanging van zijn oude pc. De pc werkte altijd perfect en draaide prima.

Echter heeft hij draadloos internet dus heb zijn Linksys Wireless kaartje erin gestopt en start de computer op, maar hij loopt nu om de zoveel tijd gewoon helemaal vast.
Dit is echter alleen wanneer ik een installer open of Firefox of iets wat er maar op lijkt. Er hangt geen randapparatuur aan (behalve keyboard en usb muis). Alle drivers zijn geinstalleerd.

Dus het enige dat verandert is, is dat wireless kaartje en andere monitor. Lijkt me erg sterk dat hij daardoor ineens vastloopt?

Volgens Everest wordt hij niet te warm (mb: 27 graden, processor: 45-50 graden).

Gegevens
Asus A8V Deluxe
AMD Athl64 X2 4200+
1,5gb DDR pc5300
Ati Radeon X1950 Pro
2x 180gb wd hd's
Win XP Pro SP3

Iemand enig idee? Want ik weet het even niet meer :( ik heb echter nog niet geprobeert om Windows opnieuw te installeren.

Home-Assistant.io | Home-Assistant config | Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:44

ByteDelight

Retro computing is alive!

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsjes
Jep maar heeft niet echt invloed op het probleem wat ik nu heb, aangezien er aan het mb, processor, geheugen, videokaart etc niks is verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Weet je zeker dat het door dat Wifi kaartje komt dan? Heb je al geprobeerd het kaartje te verwijderen en dan eea te testen?

/je hebt toch niet zijn "oude" HDD erbij gehangen en daarvandaan laten booten hé, dus met een OS dat is geïnstalleerd op andere app. dan hetgeen dat hij nu van jou heeft gehad?

[ Voor 42% gewijzigd door Exorcist op 18-11-2008 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsjes
haha nope heb niet zijn oude schijf erin gehangen :)

Mja ik ga ervan uit dat het t wifi kaartje is aangezien dat het enige is dat is verandert aan de setup (los van de monitor en keyboard enzo).

Maarr eigenlijk nog niet getest wanneer het kaartje eruit is (stom) zal ik vanavond wanneer ik weer thuis ben gelijk even doen!