Diablo II Trouble

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54
Sinds ik de nieuwe drivers van mijn Diamond Viper V770 Ultra kaart heb geinstalleerd, krijg ik allemaal zooi in het begin scherm van Diablo II. :(
Ik kon met de oude drivers wel gewoon D2 spelen, Maar met de oude drivers kon ik weer geen UT spelen..

Ik kan dus nix meer selecteren (omdat ik dus niet weet waar ik moet klikken..)
Het enige wat ik te zien krijg zijn allemaal vage blokjes wit en andere kleuren..
Wie kan mij helpen met dit probleem? :?

Bij voorbaat dank.

Verwijderd

Eindelijk iemand met hetzelfde probleem. Ik heb dit probleem ook al een tijdje en weet niet wat ik eraan moet doen. Met de bijgeleverde drivers werkt hij inderdaad wel goed. Met de nieuwste van www.hastec.nl niet. Ik moet zeggen dat UT wel werkt bij mij met de oude drivers....

Wie heeft er raad/advies ?

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54
Op vrijdag 23 februari 2001 20:13 schreef Malachai het volgende:
Eindelijk iemand met hetzelfde probleem. Ik heb dit probleem ook al een tijdje en weet niet wat ik eraan moet doen. Met de bijgeleverde drivers werkt hij inderdaad wel goed. Met de nieuwste van www.hastec.nl niet. Ik moet zeggen dat UT wel werkt bij mij met de oude drivers....

Wie heeft er raad/advies ?
Ik heb zojuist die videotest gedaan en toen heb ik de onderste gekozen Direct2d geloof ik, en nu werkt hij wel.. Alleen ziet het er wat anders uit geloof ik.. (lange tijd geleden sinds ik met de oude drivers heb gespeeld..)