[JS/DHTML] Popup bij body onload

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:53
Ik heb een website die haar activiteiten gaat beeindigen. Vroeger kwakte je dan een simpele pagina neer met de melding dat de activiteiten gestaakt waren, maar tegenwoordig kun je met allerlei mooie effecten als Lightbox en Thickbox een mooie popup maken. Ik wil graag dat als de pagina geladen wordt, er een niet-weg-klikbare-popup verschijnt met de melding dat de site gaat stoppen, en dat de achtergrond (de site zelf dus) donker wordt, a lá Lightbox. Heeft dit een bepaalde naam want het zoeken gaat erg moeizaam.

We see things as we are, not as they are

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 14:19
Met een beetje basiskennis kan je uiteraard een div bakken die 100% van het venster beslaat en een zwarte ietwat doorzichtige PNG achtergrond heeft. Daarbovenop gooi je een div netjes in het midden met hierin deze melding.
Met een beetje googlewerk is dit ontzéttend makkelijk te realiseren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

TutanRamon schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:13:
[...] en dat de achtergrond (de site zelf dus) donker wordt, a lá Lightbox. Heeft dit een bepaalde naam want het zoeken gaat erg moeizaam.
Ja dat heeft een naam en die noem je net :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Bosmonster schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:52:
[...]

Ja dat heeft een naam en die noem je net :?
Precies. Even zoeken dus.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.