Toon posts:

Debitel abo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eergisteren een nokia 6210 met KPN abo gekocht(via debitel).
Ik heb een abonnement met 40 belminuten permaand en ik betaal 24.95 maandelijks.
Ik weet de naam van het abonnement niet precies maar ik geloof dat ik het Dal uren abo heb.
Nu is mijn vraag.. Kan ik die belminuten nu alleen maar gebruiken in de daluren(20:00-08:00) of ook overdag.:?
Dus als ik gewoon overdag bel krijg ik dan extra kosten als ik mijn belminuten nog niet op heb? :?

Killerforce

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:01

Richard

Kuru Kuru Kururin

Nee, erg stom allemaal, maar je mag die 40 Gratiz belminuten opmaken wanneer je wilt, alleen als die verstreken zijn, moet je net als met prepaid HEEL erg veel in piek betalen maar weinig in dal, vandaar de naam daltarief snappie?

20*350ZO45°

Verwijderd

Topicstarter
Dus als ik binnen mijn limiet blijf kwa belminuten maakt het niks uit wanneer ik bel?

En weet je misschien hoe ik die belminuten kan opvragen:?
Via een of andere info lijn ofzo?
Of kan ik dit alleen bijhouden via het tellertje op de telefoon zelf?

PS> 6210 RuLeZz!!! :):):):):)

Verwijderd

Topicstarter
ow die belminuten zijn toch niet zo gratis als ze je laten denken:( :)

Bij abonnementen zonder of bij overschrijding van beltegoed, geldt een starttarief van fl 0,10

Bij Daluur Contact (zonder of bij overschrijding van het beltegoed) geldt een toeslag voor bellen naar mobiele nummers in de daluren van fl 0,30

Bron:
http://www.debitel.nl/main.cgi?cat=3&subleft=4&p=Daluur_contact
--------------------
Nou snap ik er helemaal niks meer van! :?

Als ik van mobiel naar mobiel bel in daluren moet ik extra bij betalen?? :?:?

Verwijderd

Topicstarter
Is er echt niemand die dit weet?;(

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
ow die belminuten zijn toch niet zo gratis als ze je laten denken
Eindelijk iemand die het met mee eens is ik kan me hier ook altijd zo kwaad over maken. De telecom-aanbieders zouden eigenlijk ook gestraft moeten worden voor kreten als: "32,50 per maand, met 90 gratis minuten"

:(

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
Ja inderdaad,
ik voel me nu toch best wel genaaid door die lui!

:(
Pagina: 1