Beste mensen,
ik heb dus op het moment een HP Pavillion DV6570ed
Nu vraag ik mij af of het mogelijk is onderdelen te vervangen.
Zoals een andere 3dkaart of mogelijk andere processor..
Ik weet niet of iemand dit weet, maar het is namelijk zo dat
een vriend van me op de processor na precies de same laptop heeft als ik.
In games als bijvoorbeeld WoW en sommige applicaties werkt zijn laptop sneller (betere laadtijden in applicaties en in WoW bv. heeft ie gemiddeld het dubbele aantal FPS)
Dit snap ik echter niet, we hebben de same HD, de same Integrated Graphics Chipset (X3100 van Intel (GM965))
We hebben enkel een zoals eerder gezegd een andere processor...
Alleen wat ik vreemd vind is dat mijn processor zeker!! voldoet aan de systeem eisen van verschillende dingen zoals jaren oude programmas etc. Deze zou dus niet zo een groot verschil kunnen maken.
Mocht dit volgens jullie wel mogelijk zijn, wil ik kijken of het mogelijk is de processor en evt. grafics card te vervangen / toe te voegen en of dit relevant is qua prijs i.v.t. nieuwe / betere laptop kopen..
Groetjes Ivo
ik heb dus op het moment een HP Pavillion DV6570ed
Nu vraag ik mij af of het mogelijk is onderdelen te vervangen.
Zoals een andere 3dkaart of mogelijk andere processor..
Ik weet niet of iemand dit weet, maar het is namelijk zo dat
een vriend van me op de processor na precies de same laptop heeft als ik.
In games als bijvoorbeeld WoW en sommige applicaties werkt zijn laptop sneller (betere laadtijden in applicaties en in WoW bv. heeft ie gemiddeld het dubbele aantal FPS)
Dit snap ik echter niet, we hebben de same HD, de same Integrated Graphics Chipset (X3100 van Intel (GM965))
We hebben enkel een zoals eerder gezegd een andere processor...
Alleen wat ik vreemd vind is dat mijn processor zeker!! voldoet aan de systeem eisen van verschillende dingen zoals jaren oude programmas etc. Deze zou dus niet zo een groot verschil kunnen maken.
Mocht dit volgens jullie wel mogelijk zijn, wil ik kijken of het mogelijk is de processor en evt. grafics card te vervangen / toe te voegen en of dit relevant is qua prijs i.v.t. nieuwe / betere laptop kopen..
Groetjes Ivo