Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Afgelopen vrijdag een trotse bezitter geworden van een LE32A 756 geworden. Een fantastische tv. Heb getwijfeld tussen een 40 inch of 32 maar uiteindelijk geen spijt. Deze is groote genoeg voor mijn huiskamertje. Wat ik wel heel erg mis is een vol geluid. Heb al wat zitten rommelen in de instellingen van het geluid maar blijft erg blikkerig. In mijn oude Sony van nog geen 53 cm zat een mooi rond en vol geluid en moet zeggen dat dit toch wel een achteruitgang is ipv voouitgang. Iemand een idee wat dit kan zijn ?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02 22:34
Dat heet van een CRT (bakbeest, meer ruimte voor speakers) naar een LCD (platte tv, weinig ruimte voor speakers) gaan. En sowieso is Samsung qua geluid één van de kutste tv-merken die je kan hebben, daar valt weinig meer aan te doen dan een fatsoenlijke surroundset of iets dergelijks te kopen.

The devil is in the details.

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-10-2025
Inderdaad, speakers van LCD tv's zijn gewoon kwalitatief niet te vergelijken met die van een CRT aangezien er simpelweg te weinig ruimte is. Ik moet nu zeggen dat ik van een Sony 32" afkom en over ben gestapt op een LE40A552 en het geluid er met 100% op vooruit is gegaan. Wellicht licht het aan de inch/prijsklasse.

• freaky20
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-01-2024

freaky20

Lazy tweaker

Van het weekend deze LCD TV aangeschaft. Ik ben er super blij mee, super mooi beeld, scherp beeld, etc.

Het geluid van de TV zelf is inderdaad niet echt super, daarom heb ik ook een Pioneer Home Cinema Set, die heb ik inmiddels al een jaar. Maar als ik de TV aansluit (via Tulip op de specifieke uitgang achter in de tv), dan lijkt bij het kijken dat het geluid heel erg vertraagd wordt?!?! Als ik namelijk het geluid van de TV aanzet, en tevens die van de Pioneer ook, dan is de TV eerst en daarna de Pioneer..... dit horo je dan als een soort echo....

Heeft iemand hier ervaring mee en evt. een oplossing voor?! Ik weet dat de Pioneer Home Cinema Set een Digitale ingang heeft.... ik weet alleen niet of dit het "probleem" zal oplossen. We hebben er niet veel last van, maar het kan wel irritant zijn!

Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!